...

Máte dotaz? Chcete poradit?

Jsme online

Po–Pá: 8.00–18.00
80 obchodů rozjednaných, 0 uzavřených… Jak to otočit?

80 obchodů rozjednaných, 0 uzavřených… Jak to otočit?

Pracujete v call centru, denně do sebe absorbujete desítky odmítnutí a kolegové odpadávají jeden po druhém? Správný mindset práce obchodníka na telefonu
Pracujete v call centru, denně do sebe absorbujete desítky odmítnutí a kolegové odpadávají jeden po druhém? Správný mindset práce obchodníka na telefonu

Na začátku tohoto dílu se Honza podíval na poměr mezi rozjednanými zákazníky a počtem uzavřených obchodů. Někdy se stane, že je počet uzavřených nula a rozjednaných desítky. Jak z toho ven? 

  • 80 rozjednaných zákazníků a ani jeden uzavřený? Stalo se to i vám? Dá se to ještě zachránit? Jaké kroky udělat jako první?
  • Pracujete v call centru, denně do sebe absorbujete desítky odmítnutí a kolegové kolem vás odpadávají jak na běžícím pásu?
  • Ukážu vám správný mindset práce obchodníka na telefonu, abyste se cítili spokojeně, dělali na dobrých kampaních, s dobrými zákazníky a co je důležité, dobrý pohled na vás mělo i vaše okolí.

Přeji Vám úspěšné obchody

Honza Laibl

Autor článku

Co-founder | Specialista na tvorbu byznys strategií a propojení marketing & sales (founder Channel Partners holding)

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.