- 5. 10. 2021
- 5 minut
Obchodníci by měli umět zůstávat v hovorech, které jsou vyhrocené, plné emocí nebo jsou v časovém tlaku. Co na to ...
- 22. 9. 2021
- 4 minuty
3 hlavní důvody, proč by měl být každý obchodník na LinkedInu a jak začít tuto sociální síť využívat jako obchodní ...
- 18. 9. 2021
- 4 minuty
Nový host. Nový Energeťák. Výjimečně i nový scénář, ve kterém rozhodně budeme pokračovat. V tomto díle nám byl inspirací Jirka ...
- 10. 9. 2021
- 4 minuty
Jednoduché obchody nebo tlačení zákazníka do něčeho, co nechce, za nás není obchod. Jak na férový obchod, kde jsou vítězové ...
- 1. 9. 2021
- 4 minuty
Obchod není jen o prezentaci výhod produktu. Obchod je o dvou stranách, ze kterého by měly obě vyjít jako vítězové. ...
- 20. 8. 2021
- 5 minut
Začínáte s obchodem a možná vám v hlavě běhá pár pochybovačných myšlenek, které vás brzdí v rozjezdu. Jak je hodit ...
- 13. 8. 2021
- 6 minut
„Máte krásný koberec…, téda a co teprve ty skleničky…“ Nebuďte jako ostatní obchodníci a vystupte z řady hned na začátku. ...
- 5. 8. 2021
- 4 minuty
Období dovolených je slabší obchodnické období. Zákazníci vám to ani nevezmou, nebo dostanete odpověď: „Teď ne, jsem na dovolené“. Tak ...
- 25. 7. 2021
- 4 minuty
Kdy je správný čas na předání kompetencí? Je to hodně individuální, ale máme takový univerzální postup, který je aplikovatelný na ...
- 9. 7. 2021
- 4 minuty
3 tipy, jak se můžete od ostatních obchodníků a prodejců odlišit a být zajímavým obchodníkem a ne pouhým podavačem věcí.
- 9. 7. 2021
- 4 minuty
Máme za sebou další super Energeťák. Pár myšlenek jsme vám sepsali do článku, ale určitě doporučujeme mrknout na celý rozhovor ...
- 2. 7. 2021
- 6 minut
Hodně lidí bojuje s prokrastinací a právě pro vás máme tip, který obrovsky pomohá s její minimalizací a věnování se ...
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.
Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.