- 1. 7. 2021
- 4 minuty
Jdu prodat produkt v novém oboru a oslovit novou cílovou skupinu, ale jak to koncepčně uchopit? Jak zavolat? Co mu ...
- 24. 6. 2021
- 4 minuty
K překlopení startupu do fungující firmy musíte mít vizi, kam chcete start up posunout, ale jenom to vám stačit nebude. ...
- 24. 6. 2021
- 4 minuty
Lidé jsou drazí a výsledek není uspokojivý. V některých případech to vede k tomu, že si samotný top management dodělává ...
- 16. 6. 2021
- 5 minut
„Potřeby jsou dané, zákazník si je uvědomuje, potřebuje moje produkty, ale jde o cenu. Kdyby to bylo levnější, tak toho ...
- 11. 6. 2021
- 5 minut
Tipy, jak svou mysl ovládat a výmluvy zdolávat, než je vytvářet a upoutávat se na ně. Jak s výmluvami zamávat?
- 11. 6. 2021
- 3 minuty
Jako obchodník budete znát situaci, kdy voláte zákazníkovi na pouhé doklepnutí obchodu, ale nakonec to nedopadne. Jak hovor vrátit zpět ...
- 6. 6. 2021
- 4 minuty
Volání o samotě nebo ve skupině dalších lidí? Každému vyhovuje něco jiného, ale výsledky hovoří jasně. Jedna varianta přináší lepší ...
- 5. 6. 2021
- 4 minuty
Klient volá zpátky a obchodník to nezvedá. Takto lze snadno přijít o možnost domluvení schůzky. Zbavte se strachu z příchozí ...
- 30. 5. 2021
- 6 minut
"My prodáváme všem." Tím si to firmy a obchodníci velmi stěžují a páchá to více škody než užitku. Lepší je ...
- 6 minut
Zavedení nového produktu na trh není jednoduché. Firma Quitec s aplikací Lamael o tom ví své. Jak se nám povedlo ...
- 16. 5. 2021
- 5 minut
Změny v procesech či strategii se ve firmách objevují často. K co nejlepšímu dosažení změn je potřeba dodržet 3 principy ...
- 14. 5. 2021
- 5 minut
Stejný produkt jako konkurence, jen dražší. Jak ho prodat i přes vyšší cenu? Nalezněte konkurenční výhodu a ztotožněte se s ...
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.
Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.