- 7. 3. 2021
- 9 minut
Zda firma má nebo nemá progres ovlivňuje náš leadership a jeho využívání. Zjistěte, jak správně řídit firmu, abyste se vyhnuli ...
- 3. 3. 2021
- 5 minut
Jak se správně prodat na Clubhousu a získat zajímavé kontakty a zákazníky? Nebojte se sdílet zkušenosti a know how a ...
- 28. 2. 2021
- 7 minut
Znáte všechny obchodní metody? Využíváte i metodu ztotožnění? Lze ji využít pro předcházení námitkám. Snadno pak můžete navázat spolupráci.
- 26. 2. 2021
- 3 minuty
U cold callingu můžete během hovoru o zákazníka přicházet. Jak obchodní hovory vést? Zkuste odkázat na firmu nebo využijte informace ...
- 22. 2. 2021
- 6 minut
Clubhouse, nová sociální síť pro prodej vaší značky (brandu). Pomocí svého hlasu můžete prodávat své myšlenky, názory, ale i produkty, ...
- 22. 2. 2021
- 5 minut
Nedaří se vám akcelerace obchodu, zvýšení obratu nebo zisku firmy či růst tržního podílu? Mně a firmám, se kterými spolupracuji, ...
- 14. 2. 2021
- 4 minuty
Multilevel marketing. Prodávejte na sociálních sítích tak, abyste nebyli jako nutiči. Rozdíl je i u nováčků a zkušených obchodníků. Na ...
- 31. 1. 2021
- 4 minuty
Telefonování v práci nebo doma vás může brzy omrzet. Zkoušeli jste volat venku na procházce, v přírodě či v parku? ...
- 29. 1. 2021
- 6 minut
Dosáhněte lepších obchodních výsledků a úspěšnějších schůzek s klienty pomocí hledání potřeb u zákazníka a prezentování 3 hlavních výhod produktu ...
- 24. 1. 2021
- 5 minut
Jak plnit plány včas a dodržovat termíny z pohledu ředitelů a majitelů firem. Zaveďte 5 jednoduchých kroků a budete cíle ...
- 21. 1. 2021
- 6 minut
Zahlcení zákazníka spoustou informací vede k jeho nezájmu. Pracovníci call center, dodržujte v telefonování jasnou strukturu a dočkáte se vyšších ...
- 17. 1. 2021
- 5 minut
Obchodní zástupci, vedoucí týmů a majitelé, nebuďte jen těmi, co reagují na okolnosti. Plánujte své cíle a dosahujte jich pomocí ...
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.
Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.