- 7. 1. 2021
- 5 minut
Motivace týmu pro zdokonalování dovedností. Nezaměřte se jen na tu dovednost, ale na důvod proč a v čem to zlepšení ...
- 3. 1. 2021
- 3 minuty
Jak pokládat otázky v obchodě? Operátoři a obchodní zástupci často nepokládají otázky správně a nadají zákazníkům prostor na její odpověď. ...
- 31. 12. 2020
- 3 minuty
Začátek podnikání a rozvíjení nové firmy je těžké rozhodnutí, kterému by měla předcházet důležitá otázka. Úspěšný podnikatel má pro vás ...
- 17. 12. 2020
- 4 minuty
Snížení rizika při manažerském rozhodování. K tomu jsou potřeba leadeři a sebevědomí, které zajistí úspěch firmy i v těžkých dobách.
- 13. 12. 2020
- 3 minuty
Přílišná empatie do obchodu nepatří. Obchodní zástupci a operátoři zaujměte neutrální postoj a domluvte si s klientem schůzku.
- 10. 12. 2020
- 8 minut
Adaptace a reakce na nečekané změny v podnikání a životě budou pro vás jednodušší, pokud budete pravidelně vystupovat ze zóny ...
- 29. 11. 2020
- 4 minuty
Jak zvýšit své prodeje? Přesvědčení, forma a konkrétnost. 3 body, které ovlivní počet uzavřených obchodů.
- 25. 10. 2020
- 6 minut
Od obchodních zástupců i vedoucích, manažerů slýchávám stejnou informaci. Manažer nemá plně nabité baterky a připadá mu vyždímaný. Za to ...
- 22. 10. 2020
- 4 minuty
Dnes bych se chtěl s vámi podívat na to, jak je důležité oddělit to, co říkám a to co si ...
- 18. 10. 2020
- 2 minuty
Asi se vám už někdy stalo, jak při podnikání nebo při práci, že jste měli málo energie. A kafe ani ...
- 15. 10. 2020
- 8 minut
Každému z nás se asi občas stane to, že máme den, kdy se nám vážně nic nechce. I když máme ...
- 30. 9. 2020
- 3 minuty
Máte nápad, všem se to hrozně líbí, ale ve finále si to nikdo nekoupí? Častý problém startupů. Neustále to vylepšují, ...
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.
Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.