✅ Máme volné termíny

Máte dotaz? Chcete poradit?

Jsme online

Po–Pá: 8.00–18.00
Blog

Blog: Praktické návody, tipy a novinky z obchodu a podnikání

Žádné teoretické poučky u nás nenajdete. Jsme praktikové, takže vám vše ukazujeme
na příkladech, abyste věděli, jak to vypadá v praxi a jak to můžete u sebe použít.

Motivace týmu pro zdokonalování dovedností. Nezaměřte se jen na tu dovednost, ale na důvod proč a v čem to zlepšení ...
Jak pokládat otázky v obchodě? Operátoři a obchodní zástupci často nepokládají otázky správně a nadají zákazníkům prostor na její odpověď. ...
Začátek podnikání a rozvíjení nové firmy je těžké rozhodnutí, kterému by měla předcházet důležitá otázka. Úspěšný podnikatel má pro vás ...
Snížení rizika při manažerském rozhodování. K tomu jsou potřeba leadeři a sebevědomí, které zajistí úspěch firmy i v těžkých dobách.
Přílišná empatie do obchodu nepatří. Obchodní zástupci a operátoři zaujměte neutrální postoj a domluvte si s klientem schůzku.
Adaptace a reakce na nečekané změny v podnikání a životě budou pro vás jednodušší, pokud budete pravidelně vystupovat ze zóny ...
Jak zvýšit své prodeje? Přesvědčení, forma a konkrétnost. 3 body, které ovlivní počet uzavřených obchodů.
Od obchodních zástupců i vedoucích, manažerů slýchávám stejnou informaci. Manažer nemá plně nabité baterky a připadá mu vyždímaný. Za to ...
Dnes bych se chtěl s vámi podívat na to, jak je důležité oddělit to, co říkám a to co si ...
Asi se vám už někdy stalo, jak při podnikání nebo při práci, že jste měli málo energie. A kafe ani ...
Každému z nás se asi občas stane to, že máme den, kdy se nám vážně nic nechce. I když máme ...
Máte nápad, všem se to hrozně líbí, ale ve finále si to nikdo nekoupí? Častý problém startupů. Neustále to vylepšují, ...

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Nezávazná konzultace

Na schůzce probereme vaši aktuální situaci a návrhy možných řešení, které budou dávat smysl a hlavně povedou k vašim cílům. Do 2 pracovních dní se s vámi spojíme a domluvíme si termín.

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Počkejte ☝️ Už koluje po vašem obchodním oddělení PlayBook prodejních stylů? Stáhněte si ho ZDARMA

Odpoví vám na otázky jako:
⏱️ Jak uzavírat obchody rychleji a s menší námahou?
🤝 Jak mít dlouhodobě výkonný obchodní tým
💰 Jak duplikovat výsledky nejlepšího obchodníka?