- 27. 9. 2020
- 3 minuty
Když zákazník neví, zvolí nejjistější řešení, a tím je odmítnutí. První odmítnutí ve skutečnosti není odmítnutím produktu, ale spíš automatickou ...
- 21. 9. 2020
- 3 minuty
Když se zpětně podívám, jaké formulace a fráze jsem používal, musím se smát. Je váš obchodní hovor srozumitelný normálním lidem ...
- 13. 9. 2020
- 8 minut
Prodáváte i na zákaznické lince? Udělejte si test, který vám proradí, jak si vaše klientské centrum vede a kde je ...
- 10. 9. 2020
- 3 minuty
Překlopit se z role živnostníka do role majitele firmy, kdy začínáte firmu jen strategicky řídit, bývá těžké. Jak to správně ...
- 7. 9. 2020
- 5 minut
"Prosím vás, jsem před dovolenou. Teď mi nevolejte, jsem na dovolené. Teď jsem se zrovna vrátil z dovolené, zavolejte mi ...
- 30. 8. 2020
- 3 minuty
Pár let za sebou jsme měli ve firmě malé zisky. I přesto že obrat rostl. Problémem bylo, že se neřídil ...
- 27. 8. 2020
- 4 minuty
Připadá vám, že začít získávat nové zákazníky po telefonu je složité? Pouhá představa, že byste měli zvednout telefon a zavolat ...
- 20. 8. 2020
- 4 minuty
Je po workshopu nebo školení, zazněly tam zajímavé myšlenky a co dál? Jak převést maximum do praxe? Například u telefonování.
- 9. 8. 2020
- 3 minuty
Vy, kdo preferujete osobní schůzky, hledáte zákazníka, který se s vámi sejde nebo zákazníka, který se sejde a rovnou od ...
- 6. 8. 2020
- 4 minuty
Jako obchodník denně narážíte na námitky. Často: "To je moc drahý", "To si musím rozmyslet", "Musím to ještě s někým ...
- 30. 7. 2020
- 9 minut
3 nejčastější dotazy na telefonování: "Není čas už poslat volání do kytek a nechat všechno na onlinu?" “Nemám rád šmejdy ...
- 29. 7. 2020
- 4 minuty
Jeden z nejdůležitějších principů konzultativního prodeje, kdy chci řešit potřeby zákazníka, jsou otázky obchodníka a odpovědi zákazníka. Jak mít výsledky?
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.
Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.