- 27. 7. 2020
- 5 minut
Kdykoliv pracuji s obchodníky, kteří používají CRM systém nebo si výsledky hovorů nějak evidují, využiji příležitosti a zaměříme pozornost na ...
- 20. 7. 2020
- 4 minuty
Lež a obchod jsou často spojované, protože vytváří umělý dojem toho, že jedině tak něco prodáme. Mezi tím co je ...
- 17. 7. 2020
- 4 minuty
Trénovali jsme obchodní dovednosti a najednou někdo vytáhl kameru. Tep z 60 na 210 za 3 vteřiny. Díky tomu jsem ...
- 13. 7. 2020
- 3 minuty
Obchodník nebo operátor osloví potenciálního zákazníka po telefonu a jakmile slyší náznak nezájmu, začne chrlit argumenty a utluče jimi zákazníka.
- 9. 7. 2020
- 4 minuty
Jak přivést zákazníka k první aktivitě? Obchodní proces probíhal tak, že po domluvení obchodu se zákazníkem se přešlo jen k ...
- 2. 7. 2020
- 4 minuty
Řešíte ve svém podnikání odchod klíčových lidí, kteří mají plno zkušeností a vaše know how? Možná vás i překvapí, co ...
- 2. 7. 2020
- 4 minuty
Máte spoustu schůzek, potkáváte se se zákazníky, ale postupně vám přibývají věci v agendě typu rozmýšlí se, poradí se, podívá ...
- 30. 6. 2020
- 3 minuty
Máte za sebou náročný pracovní den? Jste unavený a vyčerpaný? Ukážeme vám jednoduchý návod, jak odcházet z práce plný energie ...
- 29. 6. 2020
- 5 minut
Obchod není válka. Teď je více než kdy jindy zásadní budovat dobré obchodní vztahy. Lze dělat obchod eticky a přesto ...
- 26. 6. 2020
- 3 minuty
Jako konzultant se často potkávám s majiteli různých firem, kteří řeší osobní vyhoření, ztrátu motivace či energie. Jak se tomu ...
- 22. 6. 2020
- 4 minuty
Já vás hned zarazím. My už to máme vyřešené. My už odebíráme od konkurence. Letos už to nepůjde, zkuste se ...
- 12. 6. 2020
- 3 minuty
Chci vám ukázat náš nový produkt. Chtěl bych vám představit naše nové řešení. Chci, abyste se podíval na novou řadu ...
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.
Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.