- 12. 6. 2020
- 2 minuty
Jak se pozná úspěšná firma? V čem se liší od té méně úspěšné? Kam nasměrovat vývoj své firmy? Jak se ...
- 9. 6. 2020
- 2 minuty
Prosím vás, co po mně chcete? To mi něco nabízíte? Pokud se tyto věty objeví během hovoru, ukazuje to na ...
- 9. 6. 2020
- 4 minuty
Stávajícím zákazníkům už se nedá prodávat nebo se změnily potřeby, a tak hledáte zákazníky nové. Jak se dostat k nové ...
- 22. 5. 2020
- 2 minuty
Krize je výbornou příležitostí k zjištění, jak robustní a stabilní firmu máme. Máme pro vás 3 tipy, díky kterým krizí ...
- 19. 5. 2020
- 3 minuty
Někdy se stává, že jste na schůzce s někým, kdo nemůže rozhodnout o vaší spolupráci či obchodě. To je ztráta ...
- 15. 5. 2020
- 3 minuty
Podnikatelé nejvíce řeší, kde mohou snížit náklady a něco uspořit. Máme pro vás pár tipů, na co se zaměřit a ...
- 10. 5. 2020
- 2 minuty
Odsouvají vám zákazníci schůzky? Svá rozhodnutí? Domluvené úkoly? Přestaňte řešit, kdy bude další schůzka, ale proč by vás měl zákazník ...
- 22. 4. 2020
- 7 minut
Odmítají vám zákazníci schůzky? Co by měl tedy správný obchodník dělat? Jak tedy postupovat, pokud chceme dál prodávat? A mnohem ...
- 23. 3. 2020
- 4 minuty
„Nechce se mi! Nemám energii. Zase negativní zákazník.“ Pokud se vám někdy něco takového honí v hlavě, pak prostě musíte ...
- 20. 3. 2020
- 9 minut
Firmy i obchodníci potřebují fungovat a prodej je stěžejní bod pro udržení. Tak jsme pro vás připravili bezplatný webinář s ...
- 6. 3. 2020
- 2 minuty
Co je nejdůležitější v tomto roce? Inspirujte se u ostatních, čeho chtějí v tomto roce dosáhnout a nakopněte se do ...
- 26. 2. 2020
- 4 minuty
Už jen představa vystupování před lidmi způsobí mnoha lidem větší stres než návštěva zubaře nebo podání daňového přiznání. Jak tedy ...
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.
Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.