✅ Máme volné termíny

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Blog

Blog: Praktické návody, tipy a novinky z obchodu a podnikání

Žádné teoretické poučky u nás nenajdete. Jsme praktikové, takže vám vše ukazujeme
na příkladech, abyste věděli, jak to vypadá v praxi a jak to můžete u sebe použít.

Jak se pozná úspěšná firma? V čem se liší od té méně úspěšné? Kam nasměrovat vývoj své firmy? Jak se ...
Prosím vás, co po mně chcete? To mi něco nabízíte? Pokud se tyto věty objeví během hovoru, ukazuje to na ...
Stávajícím zákazníkům už se nedá prodávat nebo se změnily potřeby, a tak hledáte zákazníky nové. Jak se dostat k nové ...
Krize je výbornou příležitostí k zjištění, jak robustní a stabilní firmu máme. Máme pro vás 3 tipy, díky kterým krizí ...
Někdy se stává, že jste na schůzce s někým, kdo nemůže rozhodnout o vaší spolupráci či obchodě. To je ztráta ...
Podnikatelé nejvíce řeší, kde mohou snížit náklady a něco uspořit. Máme pro vás pár tipů, na co se zaměřit a ...
Odsouvají vám zákazníci schůzky? Svá rozhodnutí? Domluvené úkoly? Přestaňte řešit, kdy bude další schůzka, ale proč by vás měl zákazník ...
Odmítají vám zákazníci schůzky? Co by měl tedy správný obchodník dělat? Jak tedy postupovat, pokud chceme dál prodávat? A mnohem ...
„Nechce se mi! Nemám energii. Zase negativní zákazník.“ Pokud se vám někdy něco takového honí v hlavě, pak prostě musíte ...
Firmy i obchodníci potřebují fungovat a prodej je stěžejní bod pro udržení. Tak jsme pro vás připravili bezplatný webinář s ...
Co je nejdůležitější v tomto roce? Inspirujte se u ostatních, čeho chtějí v tomto roce dosáhnout a nakopněte se do ...
Už jen představa vystupování před lidmi způsobí mnoha lidem větší stres než návštěva zubaře nebo podání daňového přiznání. Jak tedy ...

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Nezávazná konzultace

Na schůzce probereme vaši aktuální situaci a návrhy možných řešení, které budou dávat smysl a hlavně povedou k vašim cílům. Do 2 pracovních dní se s vámi spojíme a domluvíme si termín.

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Počkejte ☝️ Už koluje po vašem obchodním oddělení PlayBook prodejních stylů? Stáhněte si ho ZDARMA

Odpoví vám na otázky jako:
⏱️ Jak uzavírat obchody rychleji a s menší námahou?
🤝 Jak mít dlouhodobě výkonný obchodní tým
💰 Jak duplikovat výsledky nejlepšího obchodníka?