- 12. 12. 2019
- 4 minuty
Když máme před sebou člověka-obchodníka, který se nespoléhá, že se mu úspěch „stane“. Dokáže vzít osud do vlastních rukou, vyhrne ...
- 12. 12. 2019
- 10 minut
“Je to moc drahé. To se nám nevyplatí. Nevidím v tom pro nás žádnou hodnotu. Přijde mi to moc peněz.” ...
- 31. 10. 2019
- 4 minuty
U nás v Prospirio jsme přemýšleli, jak dostat zajímavý obsah k obchodníkům, kteří na sobě chtějí neustále pracovat. Ať už ...
- 24. 10. 2019
- 3 minuty
Každý z nás má okolo sebe někoho, kdo miluje pátky. U většiny lidí se poslední pracovní den spojuje s pocitem ...
- 13. 9. 2018
- 4 minuty
Dělat obchod dobře není vždy úplně snadné. Možná vám občas na mysl přijde otázka, jestli i vy jste tím pravým. ...
- 10. 9. 2018
- 4 minuty
Často se stává, že obchodník ve snaze poskytnout svému klientovi adekvátní servis, mu předloží hned několik řešení jeho problému. Je ...
- 12. 7. 2018
- 4 minuty
Jak něco prodat? Nestačí jen přemýšlet nad tím, aby obchodník prodal a zákazník koupil. Jsou důležité 3 fáze, bez kterých ...
- 12. 7. 2018
- 4 minuty
Často kolem sebe slýchávám, jak si lidé stěžují, že nedosahují takových výsledků, jakých by si přáli. Co se dá v ...
- 11. 7. 2018
- 6 minut
Po otázce: „Co potřebujete?“ vám většinou zákazník odpoví: „Nic nepotřebuji.“ 3 základní principy, které pomáhají zákazníkovi uvědomit si skrytou potřebu.
- 11. 5. 2018
- 4 minuty
Myslet si, že zákazník něco chápe, nestačí. Někdy od zákazníků očekáváme, že se budou chovat určitým způsobem. Jenže oni mnohdy ...
- 6. 2. 2018
- 10 minut
Kterým okamžikem končí obchodní schůzka a proč je dobré mít s klientem vše domluveno ještě předtím? Jak přitáhnout více zákazníků? ...
- 20. 11. 2017
- 4 minuty
Myslíte si, že oponovat zákazníkovi je neslušné? Naopak. Typy diářů – papírové i elektronické, výhody a nedokonalosti. Role obchodníka versus ...
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.
Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.