- 31. 10. 2017
- 1 minuta
Více schůzek v jeden den u různých typů klientů, co na sebe? Jak se snadno přesouvat na schůzky i do ...
- 3. 9. 2017
- 1 minuta
„Až budu doma v pohodě, začnu teprve prodávat“? Proč je ta myšlenka naprosto zcestná? Jak nefinančně motivovat prodavače za pultem?
- 28. 8. 2017
- 3 minuty
Co je nové nařízení GDPR? Jaké bude mít dopady na obchodníky a majitele firem? Co je možné udělat pro zabezpečení ...
- 8. 8. 2017
- 1 minuta
Jak vše stihnout? Co je v time managementu důležité, jaký přístup se osvědčil, jak si organizovat čas. Jaký máte názor ...
- 26. 7. 2017
- 2 minuty
Tipy, jak vylepšit improvizaci, aby vás zákazník nerozhodil a vy jste byli připraveni mu odpovědět. Proč není špatné si říct ...
- 2. 7. 2017
- 2 minuty
Jak odhalit svoji vizi a zjistit, po čem toužím? Jak si zamilovat telefonování, i když se teď při každém hovoru ...
- 27. 6. 2017
- 4 minuty
Mnoho z vás zajímá, jak vybudovat úspěšnou firmu. Osvědčily se nám 4 základní věci, které je důležité při startu jakéhokoliv ...
- 15. 6. 2017
- 7 minut
V obchodě se bez neverbální a verbální komunikace neobejdeme. Jako obchodníci bychom je obě měli ovládat dokonale, jak extroverti tak ...
- 4. 6. 2017
- 3 minuty
Co mají všichni úspěšní lidé společného? Jak přežít profesní krach? Jak přistupovat k odmítnutí? Jak prodat produkt a co je ...
- 15. 5. 2017
- 2 minuty
Rozhovor s Petrem Márou na téma Applu a jeho úspěchu. Kde čerpat energii a jak předejít syndromu vyhoření. Aplikace pro ...
- 10. 5. 2017
- 1 minuta
Rodiče nepodporují vaše nadšení pro byznys a snaží se vám do všeho mluvit? Proč není nejlepší nápad skončit s obchodem ...
- 1. 5. 2017
- 1 minuta
Tip na jistější vystupování při pracovním pohovoru. Jak řešit námitky zákazníků souhlasným postojem tak, abychom přitom zároveň nepopřeli vlastní řešení.
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.
Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.