- 19. 6. 2023
- 6 minut
Jak zavádět změny? Dejme tomu, že jste jako firma vyrostli. Ze zakládajících 4 členů se najednou stává mnohočetný tým a ...
- 13. 6. 2023
- 5 minut
Když Honza Laibl s Petrem Bernadičem ve dvou pomáhali firmám k výsledkům, tak nás asi ani ve snu nenapadlo, že ...
- 6. 6. 2023
- 4 minuty
Do dalšího dílu #Energeťáku jsme si pozvali komunikační expertku – Lucii Zitterbartovou, která se věnuje budování brandu skrz psané slovo ...
- 5. 6. 2023
- 6 minut
Kdy automatizovat? Otázka, která vězí mnohým v hlavě. Jak si na ni odpovědět? Co chcete automatizovat a proč? Podívejte se ...
- 29. 5. 2023
- 6 minut
Proč mít jednotný styl ve firmě Představte si situaci, kdy jako klient jdete do firmy na jednání. Ve dveřích potkáte ...
- 22. 5. 2023
- 8 minut
Metoda SPIN Tato metoda je jednou z nejúčinnějších prodejních metod, které jsou v současné době k dispozici. Byla vyvinuta Neilem ...
- 20. 5. 2023
- 7 minut
OSVČ, nebo s. r. o.? Živnostenské podnikání přináší několik nesporných výhod. Vyřízení živnosti je rychlé a levné, jednodušší situaci máte ...
- 14. 5. 2023
- 6 minut
Chybné chápání Téma firemní kultury je často podhodnocené nebo minimálně chybně chápané. V praxi se setkáváme s názory, kdy si ...
- 8. 5. 2023
- 5 minut
Společná vize Vize, mise, hodnoty jsou často omílanými tématy napříč všemi společnostmi. Kolik z nich je však jasně komunikují zaměstnancům ...
- 3. 5. 2023
- 4 minuty
V novém rozhovoru se Petr Bernadič ptá specialisty na strategické vedení – Libora Zinkaizla. Rozhovor formou videa najdete na konci článku. ...
- 16. 4. 2023
- 6 minut
Jak tedy nastavit náborový proces tak, aby efektivně fungoval, i když se zvýší počet kandidátů? Jak využívat nových technologií při ...
- 12. 4. 2023
- 6 minut
Jak poznat vyhoření? V poslední době se stal syndrom vyhoření (také známé pod anglickým pojmem burnout syndrome) častým tématem ve ...
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.
Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.