✅ Máme volné termíny

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Blog

Blog: Praktické návody, tipy a novinky z obchodu a podnikání

Žádné teoretické poučky u nás nenajdete. Jsme praktikové, takže vám vše ukazujeme
na příkladech, abyste věděli, jak to vypadá v praxi a jak to můžete u sebe použít.

Většina z nás čte různé knihy nebo absolvuje kurzy o prodeji, vedení týmu, osobním rozvoji… Jak všechny poznatky převést do ...
Je vhodné při domlouvání schůzky říkat zákazníkům, že ve stejný den máte před nimi i po nich ještě další schůzky ...
Jak lze prodat produkt, který nemá konkurenční výhody. Používáte aplikaci Shapr, chodíte na networkingové akce… Jak z toho všeho udělat ...
Je lepší dělat obchodníka na OSVČ nebo jako zaměstnanec? Lze najednou prodávat více produktů od různých společností?
Jak moc být asertivní na začátku schůzky a jak ji uvést, aby zákazník změnil pohled z “vy jste mi přijel ...
Pracujete v call centru, denně do sebe absorbujete desítky odmítnutí a kolegové odpadávají jeden po druhém? Správný mindset práce obchodníka ...
Rostoucí měsíční plán a nekončící honba za jeho plněním. Jak se na to koukat jiným pohledem, aby nám to k ...
Otázka, zda si schůzky potvrzovat nebo nepotvrzovat tak, aby vám je zákazníci na poslední chvíli neodříkali. Pozor na mýtus, že ...
Jak postupovat, když jste něco do teď dělali zadarmo a nyní si chcete říct o peníze? Na co lidé často ...
Když si domlouváte schůzky po telefonu, stane se někdy, že po vás chce klient znát cenu předtím, než se s ...
Na čem postavit naše dílčí i životní cíle tak, abychom je opravdu chtěli dosáhnout? Máme řešit potřebu zákazníka, jenomže zákazník ...
Chcete, aby zákazníci prodali právě vám? Tak jim to prodejte. Jak reagovat na námitku “pošlete mi to do e-mailu”.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Nezávazná konzultace

Na schůzce probereme vaši aktuální situaci a návrhy možných řešení, které budou dávat smysl a hlavně povedou k vašim cílům. Do 2 pracovních dní se s vámi spojíme a domluvíme si termín.

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Počkejte ☝️ Už koluje po vašem obchodním oddělení PlayBook prodejních stylů? Stáhněte si ho ZDARMA

Odpoví vám na otázky jako:
⏱️ Jak uzavírat obchody rychleji a s menší námahou?
🤝 Jak mít dlouhodobě výkonný obchodní tým
💰 Jak duplikovat výsledky nejlepšího obchodníka?