- 15. 6. 2017
- 7 minut
V obchodě se bez neverbální a verbální komunikace neobejdeme. Jako obchodníci bychom je obě měli ovládat dokonale, jak extroverti tak ...
- 4. 6. 2017
- 3 minuty
Co mají všichni úspěšní lidé společného? Jak přežít profesní krach? Jak přistupovat k odmítnutí? Jak prodat produkt a co je ...
- 15. 5. 2017
- 2 minuty
Rozhovor s Petrem Márou na téma Applu a jeho úspěchu. Kde čerpat energii a jak předejít syndromu vyhoření. Aplikace pro ...
- 10. 5. 2017
- 1 minuta
Rodiče nepodporují vaše nadšení pro byznys a snaží se vám do všeho mluvit? Proč není nejlepší nápad skončit s obchodem ...
- 1. 5. 2017
- 1 minuta
Tip na jistější vystupování při pracovním pohovoru. Jak řešit námitky zákazníků souhlasným postojem tak, abychom přitom zároveň nepopřeli vlastní řešení.
- 24. 4. 2017
- 4 minuty
Většina z nás čte různé knihy nebo absolvuje kurzy o prodeji, vedení týmu, osobním rozvoji… Jak všechny poznatky převést do ...
- 19. 3. 2017
- 1 minuta
Je vhodné při domlouvání schůzky říkat zákazníkům, že ve stejný den máte před nimi i po nich ještě další schůzky ...
- 9. 3. 2017
- 1 minuta
Jak lze prodat produkt, který nemá konkurenční výhody. Používáte aplikaci Shapr, chodíte na networkingové akce… Jak z toho všeho udělat ...
- 27. 2. 2017
- 1 minuta
Je lepší dělat obchodníka na OSVČ nebo jako zaměstnanec? Lze najednou prodávat více produktů od různých společností?
- 20. 2. 2017
- 2 minuty
Jak moc být asertivní na začátku schůzky a jak ji uvést, aby zákazník změnil pohled z “vy jste mi přijel ...
- 10. 2. 2017
- 2 minuty
Pracujete v call centru, denně do sebe absorbujete desítky odmítnutí a kolegové odpadávají jeden po druhém? Správný mindset práce obchodníka ...
- 30. 1. 2017
- 2 minuty
Rostoucí měsíční plán a nekončící honba za jeho plněním. Jak se na to koukat jiným pohledem, aby nám to k ...
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.
Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.