- 8. 11. 2016
- 1 minuta
Jak ve firmě prodat službu nebo řešení přes někoho, kdo o koupi nemůže sám rozhodnout? Proč je dobré dostávat se ...
- 30. 10. 2016
- 1 minuta
3 způsoby, jak někoho nebo sám sebe motivovat jinak než jenom penězi. 5 kategorií otázek, které vám pomůžou zjišťovat reálné ...
- 24. 10. 2016
- 1 minuta
Jak na schůzce otočit v přednost nízký věk, tetování ale i třeba třes v rukou? Jak zjistit nejsilnější motivaci zákazníka, ...
- 13. 10. 2016
- 2 minuty
Jak adaptovat nového obchodníka do týmu? Tíží vás, že každý měsíc “začínáte zase od nuly”? A zkusíme několika tipy zlepšit ...
- 19. 9. 2016
- 1 minuta
Jak napsat e-mail pro domluvení schůzky? Kdy je lepší tykat a kdy vykat (jak v týmu, tak u zákazníka)? A ...
- 12. 9. 2016
- 4 minuty
Vize a cíle má většina z nás. Když víme, kam chceme dojít a čeho chceme dosáhnout, pravděpodobnost dosažení, se výrazně ...
- 5. 9. 2016
- 2 minuty
Jaká jsou specifika pultového on-shop prodeje, třeba v autosalonu? Má gestikulace rukou vliv na úspěch při jednání?
- 16. 8. 2016
- 2 minuty
Jak jsem se od kariéry obchodního zástupce dostal k vlastní firmě a co je podle mě při jejím budování nejdůležitější.
- 10. 8. 2016
- 6 minut
“Prodej? Jak to můžeš dělat, někomu něco vnucovat... Že prodáváš po telefonu? V call centru? Ježišmarja, to je strašný, takhle ...
- 14. 7. 2016
- 2 minuty
Jak komunikovat s klientem, u kterého se vám něco nepovedlo? Co udělat, abyste ho neztratili? Jak nehavarovat při dosahování vašich ...
- 7. 7. 2016
- 2 minuty
Co napsat do životopisu, co říkat na pohovoru a jaké by měly být vaše první dvě věty, abyste maximalizovali šanci ...
- 30. 6. 2016
- 4 minuty
Mezi úspěšnými lidmi jsou rozdíly. Potkáváme se s nimi poměrně často a pozorujeme to dlouhodobě. Na úspěch si musíme dát ...
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.
Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.