✅ Máme volné termíny

Máte dotaz? Chcete poradit?

Jsme online

Po–Pá: 8.00–18.00
Blog

Blog: Praktické návody, tipy a novinky z obchodu a podnikání

Žádné teoretické poučky u nás nenajdete. Jsme praktikové, takže vám vše ukazujeme
na příkladech, abyste věděli, jak to vypadá v praxi a jak to můžete u sebe použít.

Pevně se držet osnovy pracovní schůzky nebo tomu dát volný průběh a improvizovat? Je lepší být na schůzce empatický kamarád ...
Slíbili jste někdy zákazníkovi něco, co jste mu slíbit nechtěli? Přicházejí vám žádosti na spolupráci a nevíte, jak je odmítnout? ...
Zákazníci se mi vymlouvají na dovolenou, co s tím mám dělat? Jak si mám i v létě udržet obchodní výsledky? ...
V jakých případech vám v prodeji nízká cena spíše uškodí, než pomůže? Jakou hodnotu by měli vytvářet realitní makléři. Umění ...
Dost často slýcháváme nebo dokonce sami říkáme, že “nemáme čas”. Nehledejte, kdy bude mít zákazník čas, ale hledejte důvod, proč ...
Máte schůzku s klientem, najdete jeho potřeby, vyřešíte problémy, navrhnete řešení, jste oba spokojeni s výsledkem, ale za týden už ...
Možná jste si také všimli. Nebo to dokonce sami děláte. Obchodník se občas na schůzce podřazuje pod zákazníka. Cíleně ho ...
Proč je slovo “předpoklad” jedním z největších zabijáků v prodeji. Jak vést rozhovor a dostat se k potřebným informacím se ...
Jak lidem přepnout v hlavě myšlení zaměstnance na myšlení podnikatele? Jak jít prezentovat projekt investorovi? A Honzův oblíbený příběh o ...
Máte vlastní cíle a hodnoty? Nebo jsou jiných lidí? Rozdělujete život na pracovní a na soukromý? Nebo je prostě jenom ...
Co dělat v případě, když si neumím říct o podpis smlouvy? Co dělat s vizitkou? A proč všichni chtějí dělat ...
Jak si dodat sebevědomí před schůzkou. Obchodník není hadr, třebaže si to někteří zákazníci myslí. Jak vést komunikaci se zákazníkem?

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Nezávazná konzultace

Na schůzce probereme vaši aktuální situaci a návrhy možných řešení, které budou dávat smysl a hlavně povedou k vašim cílům. Do 2 pracovních dní se s vámi spojíme a domluvíme si termín.

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Počkejte ☝️ Už koluje po vašem obchodním oddělení PlayBook prodejních stylů? Stáhněte si ho ZDARMA

Odpoví vám na otázky jako:
⏱️ Jak uzavírat obchody rychleji a s menší námahou?
🤝 Jak mít dlouhodobě výkonný obchodní tým
💰 Jak duplikovat výsledky nejlepšího obchodníka?