- 22. 6. 2016
- 4 minuty
Pevně se držet osnovy pracovní schůzky nebo tomu dát volný průběh a improvizovat? Je lepší být na schůzce empatický kamarád ...
- 15. 6. 2016
- 4 minuty
Slíbili jste někdy zákazníkovi něco, co jste mu slíbit nechtěli? Přicházejí vám žádosti na spolupráci a nevíte, jak je odmítnout? ...
- 7. 6. 2016
- 2 minuty
Zákazníci se mi vymlouvají na dovolenou, co s tím mám dělat? Jak si mám i v létě udržet obchodní výsledky? ...
- 25. 5. 2016
- 2 minuty
V jakých případech vám v prodeji nízká cena spíše uškodí, než pomůže? Jakou hodnotu by měli vytvářet realitní makléři. Umění ...
- 18. 5. 2016
- 3 minuty
Dost často slýcháváme nebo dokonce sami říkáme, že “nemáme čas”. Nehledejte, kdy bude mít zákazník čas, ale hledejte důvod, proč ...
- 9. 5. 2016
- 2 minuty
Máte schůzku s klientem, najdete jeho potřeby, vyřešíte problémy, navrhnete řešení, jste oba spokojeni s výsledkem, ale za týden už ...
- 3. 5. 2016
- 6 minut
Možná jste si také všimli. Nebo to dokonce sami děláte. Obchodník se občas na schůzce podřazuje pod zákazníka. Cíleně ho ...
- 13. 4. 2016
- 1 minuta
Proč je slovo “předpoklad” jedním z největších zabijáků v prodeji. Jak vést rozhovor a dostat se k potřebným informacím se ...
- 27. 3. 2016
- 4 minuty
Jak lidem přepnout v hlavě myšlení zaměstnance na myšlení podnikatele? Jak jít prezentovat projekt investorovi? A Honzův oblíbený příběh o ...
- 15. 3. 2016
- 2 minuty
Máte vlastní cíle a hodnoty? Nebo jsou jiných lidí? Rozdělujete život na pracovní a na soukromý? Nebo je prostě jenom ...
- 5. 3. 2016
- 1 minuta
Co dělat v případě, když si neumím říct o podpis smlouvy? Co dělat s vizitkou? A proč všichni chtějí dělat ...
- 29. 2. 2016
- 1 minuta
Jak si dodat sebevědomí před schůzkou. Obchodník není hadr, třebaže si to někteří zákazníci myslí. Jak vést komunikaci se zákazníkem?
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.
Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.