- 20. 2. 2016
- 1 minuta
Proč se nespokojit s nicneříkající odpovědí od zákazníka a doptávat se? Proč se lže, místo aby se pracovalo na obchodnických ...
- 5. 2. 2016
- 2 minuty
Hledání, navazování a budování vztahů se zákazníky. Aktivity, které dělat po schůzce. Čeho si všímat během schůzky, jak si vést ...
- 26. 1. 2016
- 4 minuty
“Dělejte to, co vás baví.” Jedna z nejnepochopenějších pouček, se kterými se můžeme setkat. Řiďte se jí… a nikdy to ...
- 23. 1. 2016
- 1 minuta
Jak začít obchodní jednání. Co ve skutečnosti znamená “nemám čas”. A proč jen tak nesnižovat cenu.
- 16. 1. 2016
- 2 minuty
Jediná konstanta úspěchu je změna. Co ale, když to zákazník nevidí?Co si myslím o prodeji, který byl zneužit k okradení ...
- 10. 1. 2016
- 1 minuta
Jak si naplánovat celý rok. Jaká metoda funguje a může pomoci i vám v jeho plánování. A spolu s tím ...
- 22. 12. 2015
- 2 minuty
S Honzou Vlčkem jsme probrali část jeho života. Od prodeje popcornu babičkám a taxikářům v Dejvické pasáži po otevření Film ...
- 8. 12. 2015
- 2 minuty
Sleva nemusí být vždycky cestou do pekla a jak ji využít? Jak obhájit u šéfa svoje výsledky? Do jakého věku ...
- 20. 11. 2015
- 1 minuta
Proč někdy před zákazníkem schováváme, že prodáváme? Jaké jsou principy a specifika strategického prodeje a velkého byznysu?
- 7. 11. 2015
- 2 minuty
V týmu máte dobrého obchodníka, který má ambici stát se podnikatelem. Co s ním? Jsou situace, kdy jen přemýšlíme a ...
- 2. 11. 2015
- 4 minuty
Otázky jsou jedním z nástrojů, které by měli obchodníci skvěle ovládat a vědomě využívat. V čem otázky nejvíce pomáhají? Čím ...
- 29. 10. 2015
- 2 minuty
Jak si po letech udržet nadšení, když proti nám stojí rutina, vyhoření a nula energie? Na co si dát v ...
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.
Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.