- 26. 10. 2015
- 4 minuty
Čas od času nám někdo vytkne, že tím, co děláme, nevytváříme žádnou hodnotu. Ujasněme si nejdříve, co to vlastně ta ...
- 21. 10. 2015
- 10 minut
Jak postavit obchodní tým od nuly, jak vychovat a starat se o svého obchodníka, jak nastavit prodejní procesy a jak ...
- 7. 10. 2015
- 4 minuty
Jak se postavit k vytvoření vlastního týmu obchodníků, na co si dát pozor, a je vlastní tým jedinou cestou, když ...
- 16. 9. 2015
- 4 minuty
Cílem time managementu není stihnout všechno. Jeho cílem je stihnout všechno, co je důležité. Jak najít ty důležité a vytvořit ...
- 15. 9. 2015
- 10 minut
Obchodní strategie, které pomáhají k uzavření obchodu. Neprodáváme všem přináší vyšší výsledky. Pravidlo, které rozhoduje, jestli bude po našem nebo ...
- 8. 9. 2015
- 4 minuty
Bez odvahy není vítězství. Proč překonávat strach a obavy? Není možné stihnout všechno. Vyberte si jen to skutečně důležité a ...
- 2. 9. 2015
- 10 minut
Cena versus hodnota. Co udělat pro to, aby zákazník viděl v našem produktu, službě nebo řešení tu správnou hodnotu a ...
- 30. 8. 2015
- 10 minut
Co znamená dodržovat pravidla hry? Co ve skutečnosti dělám? Jak nové informace implementovat do praxe? Knížka Ne! Já nic nechci ...
- 13. 8. 2015
- 10 minut
Jak vybírat a co nabídnout novým obchodníkům. Jak se postavit k požadavkům na fixní plat vs provize? Co dělat, když ...
- 6. 8. 2015
- 3 minuty
Jak reagovat, když zákazník říká, že si to musí rozmyslet? Jak zvládat emoce, zvlášť když je situace osobní? A jak ...
- 10. 7. 2015
- 2 minuty
Jaká je budoucnost lidí v telemarketingu? Nejčastější chyby v telefonování. Co je správným cílem obchodního hovoru? Co bych měl zjistit ...
- 24. 6. 2015
- 4 minuty
“Dobré produkty se prodávají samy.” Jak překonat svou vlastní nerozvážnost? Zákazníci si to “chtějí rozmyslet”. Co dělám špatně?
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.
Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.