- 16. 6. 2015
- 4 minuty
Co dělat, když se v obchodě nedaří – třikrát podepíšete a pak pětkrát nic, navíc narazíte na odmítavé potenciální zákazníky? ...
- 11. 6. 2015
- 4 minuty
Jak má vypadat “zahřívací kolo” na první schůzce a jak použít střídání osobní a seriózní vazby? Jak má introvert trénovat ...
- 4. 6. 2015
- 4 minuty
Potřeba versus požadavek zákazníka aneb “podavač” vs “prodavač” Jde vybudovat charisma? A pokud ano, jakým způsobem? Jaké aplikace používám?
- 28. 5. 2015
- 1 minuta
Co dělat, když se v obchodu daří střídavě a jsi psychicky na dně? Jak si efektivně zvýšit sebevědomí, abych vyzařoval ...
- 25. 5. 2015
- 4 minuty
Jak se naučit správně pokládat zákazníkovi otázky? Jak správně reagovat v různých situacích a na obchodních jednáních? Přečtěte si jak ...
- 20. 5. 2015
- 4 minuty
Většina z nás nerada opouští svou komfortní zónu. Proč tomu tak je a jak se přestat bát riskování? Máme pro ...
- 14. 5. 2015
- 1 minuta
Jak nováčkům vysvětlit, že v komfortní zóně nedosáhnou toho, co by v životě chtěli? Jak u nového obchodníka zefektivnit adaptaci ...
- 5. 5. 2015
- 1 minuta
Jak získám do firmy člověka, který má nyní jiné priority, ale já vím, že má na víc? Pokládání otázek a ...
- 19. 1. 2015
- 4 minuty
Máte rádi změny? Jak se zatváříte, pokud Vás osloví někdo s „nabídkou“ změny produktu nebo služby? Máme pro vás radu, ...
- 19. 5. 2014
- 4 minuty
Pokud chceme uspět ve světě obchodu, musíme umět prodávat. A pokud chceme umět prodávat, je třeba se neustále přizpůsobovat trhu.
- 8. 5. 2014
- 4 minuty
Bojíte se říct si o podpis? Čekáte až sám zákazník přijde a řekne "Chci to hned podepsat"? Máme pro vás ...
- 9. 3. 2014
- 4 minuty
Pokud si uvědomíme, jací jsme obchodníci, kde máme slabiny a naopak v čem jsme silní. Teprve pak můžeme cíleně pracovat ...
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.
Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.