- 3. 4. 2023
- 5 minut
Kde začít? Ještě než se pustíte do jakékoliv změny, či inovace, je potřeba udělat řádný audit vaší firmy. Jedině tak ...
- 26. 3. 2023
- 4 minuty
Co dělat, když se firma ocitne v nesnázích? Jak být připravený na nejrůznější krizové situace a jak to komunikovat dál ...
- 19. 3. 2023
- 4 minuty
E-maily jsou dnes jednou z nejdůležitějších forem komunikace v pracovním světě. Avšak s počtem příchozích e-mailů se může stát, že ...
- 13. 3. 2023
- 4 minuty
Jak pracovat s lidmi, kteří nejsou až tolik motivovaní? Jak překonat strach ze změny? Jak se profesně, ale i osobnostně ...
- 5. 3. 2023
- 4 minuty
Nábor nových lidí je jeden z nejdražších procesů každé firmy. Jak tedy sehnat takové lidi do firmy, aby se celý ...
- 26. 2. 2023
- 4 minuty
Jak udělat dobrý první dojem na schůzce? Jak by měl vypadat váš šatník a co by v něm nemělo chybět? ...
- 6 minut
Největší provozovatel kontaktních center se na nás obrátil, když se jim dlouhodobě nedařilo zvyšovat prodejní cíle u Vodafonu a zároveň ...
- 13. 2. 2023
- 7 minut
Má vaše firma “expirační dobu”? Jak dlouho se vám bude takhle dařit a máte plán B, když se dařit přestane? ...
- 6. 2. 2023
- 7 minut
Co je CRM systém CRM systém je nástroj, který soustředí všechna data o vašich zákaznících na jednom místě a přehledně. ...
- 6. 2. 2023
- 4 minuty
Při výběru marketingové agentury, popřípadě pak individuálního poskytovatele marketingu v podobě freelancera, je třeba myslet na pár důležitých věcí. Jaké ...
- 30. 1. 2023
- 10 minut
V novém díle #janicnechci se dozvíte odpovědi na dvě otázky. Jak na chaos v e-mailech? Bez čeho si nedokážu představit ...
- 22. 1. 2023
- 4 minuty
Povýšili vás ve firmě a vás teď čeká velká změna nejen v rámci vašich úkolů a zodpovědnosti, ale také fakt, ...
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.
Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.