- 26. 9. 2022
- 4 minuty
Firma není jednotlivec, a proto je potřeba zakročit, pokud si týmy nebo oddělení mezi sebou nepředávají informace. A proč nepálit ...
- 19. 9. 2022
- 7 minut
Pojďme si nalít čistého vína. Slovo motivace dokáže samo o sobě vzbudit mnoho emocí. Pro jedny má pozitivní význam, který ...
- 14. 9. 2022
- 6 minut
Situace na trhu je teď hodně různorodá a pro některé firmy nebude jiná možnost než se spojit s jinou firmou, ...
- 6. 9. 2022
- 4 minuty
Rozhovor plný konkrétních tipů od ostřílených recruiterů z BENU. Podělili se s námi o trendy z HR, co je důležité ...
- 29. 8. 2022
- 4 minuty
Taky věříte tomu, že se online nedá prodávat a na osobní schůzku nic nemá? Osobní setkání má svoje místo. Ale ...
- 23. 8. 2022
- 6 minut
Konec roku se blíží a s ním i čas na zhodnocení plnění plánů. Když se nedaří, pro některé firmy je ...
- 17. 8. 2022
- 4 minuty
Je vám okolo dvaceti a reakce rodičů jsou jistě: „Konečněééé. Už jsme mysleli, že se nedočkáme. Jsme na tebe tak ...
- 9. 8. 2022
- 4 minuty
Tenhle rozhovor je plný konkrétních tipů, jak se starat o lidi ve firmě, jak ukázat, proč koupit právě teď, jak ...
- 5. 8. 2022
- 4 minuty
Víte, že léto nemusí být nejslabším obchodním obdobím v roce? Víte, jak se argumentačně připravit na to, proč by měl ...
- 31. 7. 2022
- 4 minuty
Pamatujete si na ty situace, kdy jsme jako děti chtěli jedině ty “značkové” boty? Marně jsme rodičům vysvětlovali, že jsou ...
- 20. 7. 2022
- 6 minut
Syndrom vyhoření je výsledkem dlouhotrvajícího stresu, ztráty smyslu života, trvalého přetížení, chaosu a neuspořádaných vztahů. V dnešní uspěchané době orientované ...
- 10. 7. 2022
- 5 minut
Ať už někomu telefonujeme my nebo někdo telefonuje nám s nějakým požadavkem, který chce vyřešit, tak ne vždycky narazíte na ...
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.
Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.