- 13. 3. 2022
- 10 minut
Práce obchodního zástupce není jednoduchá. Jako obchodník narazíte během své cesty na různé strachy a obavy, které tuto profesi provází. ...
- 12. 3. 2022
- 9 minut
S reakcí "nemám zájem" se setkal nejeden obchodní zástupce či pracovník call centra. Jak by se měli obchodníci s touto ...
- 11. 3. 2022
- 5 minut
4 návyky efektivních lidí, které najdete u úspěšných leaderů. Díky sebeřízení a určení priorit budete plní energie a udržíte si ...
- 10. 3. 2022
- 5 minut
Voláte zákazníkovi po delší době? Využijte obchodní metodu. Retrospektiva vám pomůže zvýšit šanci pro uzavření obchodu a hovor bude příjemnější.
- 9. 3. 2022
- 6 minut
„Nemám rád telefonování. Nejde mi to a když to vyzvání, tak si přeji, aby to druhá strana nezvedla. A to ...
- 8. 3. 2022
- 7 minut
Nejhorší obavy obchodních zástupců. Strach z odmítnutí, obava ze selhání, strach z neznáma, obava z nedostatku zkušeností... Jak je překonat?
- 8. 3. 2022
- 7 minut
Obchodníci, dodržujte checklist a zefektivněte své schůzky. Schůzky dovedete k jasnému cíli a nebude to jen ztráta času pro vás ...
- 7. 3. 2022
- 5 minut
4 fáze řízení firmy. V poslední fázi začnete firmu řídit strategicky a stanete se vizionářem, tak se nebojte předat kompetence.
- 7. 3. 2022
- 3 minuty
Zbavte se strachu při komunikaci se zákazníkem. Vyvarujte se větě "Já vám nechci nic prodávat" a buďte ke klientům upřímní.
- 6. 3. 2022
- 6 minut
Strach z odmítnutí je u obchodních zástupců častý. Každé ne od zákazníka má ale obchodník zaplacené. Každé ne je malý ...
- 5. 3. 2022
- 4 minuty
Na začátku obchodních hovorů většinou operátoři nastupují plní energie. Na konci se energie vytrácí a obchodníci tak přicházejí o klienty.
- 4. 3. 2022
- 8 minut
Chci si to rozmyslet. Potřebuju na to nějaký čas. Chci si to někde projít. Pošlete mi to e-mailem. A další ...
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.
Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.