- 7. 3. 2022
- 5 minut
4 fáze řízení firmy. V poslední fázi začnete firmu řídit strategicky a stanete se vizionářem, tak se nebojte předat kompetence.
- 7. 3. 2022
- 3 minuty
Zbavte se strachu při komunikaci se zákazníkem. Vyvarujte se větě "Já vám nechci nic prodávat" a buďte ke klientům upřímní.
- 6. 3. 2022
- 6 minut
Strach z odmítnutí je u obchodních zástupců častý. Každé ne od zákazníka má ale obchodník zaplacené. Každé ne je malý ...
- 5. 3. 2022
- 4 minuty
Na začátku obchodních hovorů většinou operátoři nastupují plní energie. Na konci se energie vytrácí a obchodníci tak přicházejí o klienty.
- 4. 3. 2022
- 8 minut
Chci si to rozmyslet. Potřebuju na to nějaký čas. Chci si to někde projít. Pošlete mi to e-mailem. A další ...
- 3. 3. 2022
- 5 minut
Nejdůležitější při obchodním volání je držet se linie příběhu. Tu často narušují námitky, na které obchodníci nejsou připraveni, a přicházejí ...
- 2. 3. 2022
- 4 minuty
Mám pro vás návod, jak si zefektivnit plánování času a aktivit. Díky tomu chodím spát s čistou hlavou a nepracuje ...
- 1. 3. 2022
- 5 minut
Jak zjistit potřebu zákazníka? Existuje 5 kategorií otázek, které obchodníkům pomáhají k představení ideálního řešení. Někdy i k uvědomění si ...
- 1. 3. 2022
- 7 minut
Jak s někým navázat vztah, když jsme na obchodním jednání? Jak najít společné téma, o kterém bychom se mohli bavit, ...
- 28. 2. 2022
- 6 minut
Do agendy nebo CRM si často obchodníci píší kromě výstupu hovoru i emocionální poznámky "super ženská", "fajn chlap, příště doklepneme". ...
- 28. 2. 2022
- 10 minut
Pohovor obchodní zástupce. Jak se připravit na pohovor na obchodního zástupce? Na co si dát pozor? Jak postupovat jako HR ...
- 27. 2. 2022
- 8 minut
Nejdůležitější 3 kroky jednání a obchodních schůzek, které je zefektivní, zjednoduší a přinesou vyšší úspěšnost. Minimalizujte odpověď "rozmyslím si"
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.
Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.