- 3. 3. 2022
- 5 minut
Nejdůležitější při obchodním volání je držet se linie příběhu. Tu často narušují námitky, na které obchodníci nejsou připraveni, a přicházejí ...
- 2. 3. 2022
- 4 minuty
Mám pro vás návod, jak si zefektivnit plánování času a aktivit. Díky tomu chodím spát s čistou hlavou a nepracuje ...
- 1. 3. 2022
- 5 minut
Jak zjistit potřebu zákazníka? Existuje 5 kategorií otázek, které obchodníkům pomáhají k představení ideálního řešení. Někdy i k uvědomění si ...
- 1. 3. 2022
- 7 minut
Jak s někým navázat vztah, když jsme na obchodním jednání? Jak najít společné téma, o kterém bychom se mohli bavit, ...
- 28. 2. 2022
- 6 minut
Do agendy nebo CRM si často obchodníci píší kromě výstupu hovoru i emocionální poznámky "super ženská", "fajn chlap, příště doklepneme". ...
- 28. 2. 2022
- 10 minut
Pohovor obchodní zástupce. Jak se připravit na pohovor na obchodního zástupce? Na co si dát pozor? Jak postupovat jako HR ...
- 27. 2. 2022
- 8 minut
Nejdůležitější 3 kroky jednání a obchodních schůzek, které je zefektivní, zjednoduší a přinesou vyšší úspěšnost. Minimalizujte odpověď "rozmyslím si"
- 27. 2. 2022
- 5 minut
Jak získat reference? Ať už jste obchodní zástupce nebo kouč, reference jsou potřeba. Proto udělejte vše proto, abyste jich měli ...
- 26. 2. 2022
- 10 minut
Námitky nejsou problém. Problém to je v případě, že s nimi neumím pracovat. Pokud se budeme držet 3 jednoduchých principů, ...
- 25. 2. 2022
- 8 minut
V práci s námitkami se řídím 3 principy. Druhým z nich je předcházení námitkám. Víte, jak na to a které ...
- 24. 2. 2022
- 5 minut
Pokud se vám stává, že vám volají potenciální klienti, měli byste jim věnovat svůj čas. Jak se zaměřit na prodej ...
- 23. 2. 2022
- 3 minuty
Pro úspěšně dojednaný obchod je stěžejní znát zákazníkovy potřeby. Ale musíte vědět, jak se správně ptát. Využijte super pomůcku na ...
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.
Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.