Navigace:
Články
- 23. 5. 2024
- 4 minuty
Překonání počátečního strachu “Bojím se, jestli to zvládnu.” Kdybych měl spočítat, kolikrát jsem tuto větu slyšel od mých mladších kolegů, ...
- 30. 4. 2024
- 4 minuty
Workshopy, vzdělávání, konference – nicméně to všechno spíše pro vaše zaměstnance. Nezapomínáte přitom na sebe? Vzdělávání a rozvoj vedení firmy, ...
- 14. 2. 2024
- 6 minut
Majitelé a CEO pak padají do mikromanagementu, tedy nadměrné kontroly a detailního dohledu nad každým krokem zaměstnanců, čímž snižují produktivitu ...
- 9. 2. 2024
- 6 minut
6. února 2024 jsme rozpoutali brainstormingovou bouři na našem webináři. Vy sami jste kormidlovali téma, my jsme jen dodávali palivo. ...
- 11. 1. 2024
- 7 minut
Někdy jsou tyto obavy tak silné, že mohou brzdit inovace a růst, což pak může vést k zbytečné stagnaci. Proto ...
- 15. 11. 2023
- 4 minuty
Jeden z nejdůležitějších kroků celého obchodního procesu. Sepsali jsme nejklíčovější body i praktické příklady vět, rozdělili kvalifikaci na leadovou a ...
- 10. 10. 2023
- 5 minut
Necháme staré metody ať pohřbí sebe samy – Vymazáváme „Každý Prodává“ a dáváme světu Prospirio Ztrácet čas na zbytečnostech není ...
- 6 minut
ABZAKOVO je česká pracovní agentura, která působí v oblasti agenturního zaměstnávání po celé České republice má pobočky v Praze, Hradci ...
Rozhovory a podcasty
- 6. 6. 2023
- 4 minuty
Do dalšího dílu #Energeťáku jsme si pozvali komunikační expertku – Lucii Zitterbartovou, která se věnuje budování brandu skrz psané slovo ...
- 13. 3. 2023
- 4 minuty
Jak pracovat s lidmi, kteří nejsou až tolik motivovaní? Jak překonat strach ze změny? Jak se profesně, ale i osobnostně ...
- 30. 1. 2023
- 10 minut
V novém díle #janicnechci se dozvíte odpovědi na dvě otázky. Jak na chaos v e-mailech? Bez čeho si nedokážu představit ...
- 16. 12. 2022
- 4 minuty
Přesně o tom byl další díl Energeťáku s Jakubem Škorpilem, zakladatelem projektu Dynamic Education. Projekt, který pomáhá mužům s jejich ...
- 26. 9. 2022
- 4 minuty
Firma není jednotlivec, a proto je potřeba zakročit, pokud si týmy nebo oddělení mezi sebou nepředávají informace. A proč nepálit ...
- 6. 9. 2022
- 4 minuty
Rozhovor plný konkrétních tipů od ostřílených recruiterů z BENU. Podělili se s námi o trendy z HR, co je důležité ...
- 9. 8. 2022
- 4 minuty
Tenhle rozhovor je plný konkrétních tipů, jak se starat o lidi ve firmě, jak ukázat, proč koupit právě teď, jak ...
- 5. 8. 2022
- 4 minuty
Víte, že léto nemusí být nejslabším obchodním obdobím v roce? Víte, jak se argumentačně připravit na to, proč by měl ...
- 26. 5. 2022
- 10 minut
Další díl #janicnechci se zaměřil na hledání potřeb a naslouchání požadavků jak z pohledu obchodníků u zákazníků, tak z pohledu ...
- 18. 4. 2022
- 10 minut
Dnes jsem se zaměřil na budování týmu. Co je nejdůležitější a čemu se naopak vyvarovat? Vybudování nového týmu nebo rozšíření ...
- 28. 3. 2022
- 10 minut
Nemusíte dělat hodně aktivit, ale dělejte je chytře. Jak má vypadat časový plán obchodníka a kolik hodin by měl obchodník ...
- 29. 10. 2021
- 4 minuty
Tohle byla naše premiéra. Vždy jsme dělali rozhovor s někým zvenčí. Teď jsme si přizvali našeho Marka Černohorského, který u ...
Na co se ptáte
Na otázku odpovídá:
Z vaší strany je potřeba, aby tam byl majitel a jednatel a pak už je na vás, koho dalšího tam ...
Na otázku odpovídá:
Ne. Spolupráci chápejte tak, že se stáváme vašimi parťáky, kteří budou po vašem boku a jdeme do toho ruku v ...
Na otázku odpovídá:
Tam, kam nás pustíte a vždy podepisujeme dohodu o mlčenlivosti. Takže se o svá data a know how nemusíte bát. ...
Na otázku odpovídá:
Všechny informace, které si vzájemně předáváme jsou interní na základě podepsaného NDA. Pokud byste chtěli exkluzivitu ve vašem oboru, je ...
Na otázku odpovídá:
Právě pro firmy se specifickým oborem máme největší přidanou hodnotu. Často chybí pohled z venku a inspirace z dalších oborů, ...
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.
Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.