...

Máte dotaz? Chcete poradit?

Jsme online

Po–Pá: 8.00–18.00
Co se zákazníkem, který má během jednání neomalené chování

Co se zákazníkem, který má během jednání neomalené chování

Jak moc být asertivní na začátku schůzky a jak ji uvést, aby zákazník změnil pohled z “vy jste mi přijel něco prodat” na “mohl bych chtít něco koupit”
Jak moc být asertivní na začátku schůzky a jak ji uvést, aby zákazník změnil pohled z “vy jste mi přijel něco prodat” na “mohl bych chtít něco koupit”

Na začátku tohoto dílu se Honza podíval na nevhodné chování ze strany zákazníka na schůzce. Co dělat, když zvedá telefony, nedodržuje čas a nevěnuje pozornost?

  • Co se zákazníkem, který má během jednání neomalené chování, zvedá telefon, nedodržuje čas schůzky a ani vám nevěnuje pozornost? Jak ideálně reagovat? Dát mu to najevo, otočit to na něj? Jakým způsobem tomu předcházet?
  • Jak moc být asertivní na začátku schůzky a jak ji uvést, aby zákazník změnil pohled z “vy jste mi tady přijel něco prodat” na “vlastně bych mohl chtít něco koupit”.
  • Zabírá vám navolávání schůzek moc času a nejčastěji slyšíte: “Ano, ano… to my už máme vyřešený [a proto od vás nic nepotřebujeme]”? Jak se tomu vyhnout a zvýšit efektivitu navolávání?

Přeji Vám úspěšné obchody

Honza Laibl

Autor článku

Co-founder | Specialista na tvorbu byznys strategií a propojení marketing & sales (founder Channel Partners holding)

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.