...

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Doptat se, nelhat, získat doporučení

Doptat se, nelhat, získat doporučení

Proč se nespokojit s nicneříkající odpovědí od zákazníka a doptávat se? Proč se lže, místo aby se pracovalo na obchodnických hodnotách? Braní si doporučení
Proč se nespokojit s nicneříkající odpovědí od zákazníka a doptávat se? Proč se lže, místo aby se pracovalo na obchodnických hodnotách? Braní si doporučení

Na začátku tohoto dílu se Honza podíval na nicneříkající odpovědi, které často obchodníci od zákazníků dostávají. Jak se s nimi vypořádat?

  • Proč se nespokojit se zákazníkovo nicneříkající odpovědí a doptávat se? 
  • Proč se lže, místo aby se pracovalo na obchodnických hodnotách? 
  • A pohled na braní si doporučení v této době.

Přeji Vám úspěšné obchody

Honza Laibl

Autor článku

Co-founder | Specialista na tvorbu byznys strategií a propojení marketing & sales (founder Channel Partners holding)

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.