...

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Jak prodat při příchozím hovoru?

Jak prodat při příchozím hovoru?

Pokud se vám stává, že vám volají potenciální klienti, měli byste jim věnovat svůj čas. Jak se zaměřit na prodej při příchozích hovorech?
Pokud se vám stává, že vám volají potenciální klienti, měli byste jim věnovat svůj čas. Jak se zaměřit na prodej při příchozích hovorech?

Pokud se vám stává, že vám občas volají potenciální klienti, měli byste maximálně využít tuto příležitost a věnovat zákazníkovi svůj čas. Jak se zaměřit na prodej při příchozích hovorech?

Minulý týden jsem byl svědkem jednoho hovoru, když jsem čekal na masáž. Na recepci seděla velmi milá slečna. Začal zvonit telefon a recepční ho zvedla. Slyším, jak říká do telefonu: „Určitě, děláme thajskou, olejovou, klasickou… Vyberte si na webu, dejte nám potom vědět a já vám zarezervuju termín.“

Hned jsem si představil, kdybych byl majitelem, tak jsme možná přišli o 900 Kč, protože zákazník se možná rozhodne, ale možná taky ne. 

Tahle rada patří všem, kteří přijímají hovory, ať už se jedná o zákaznické linky, infolinky, drobné služby, masáže, opravy, kosmetiku… cokoli. Zákazník vám volá z nějakého důvodu. Z nějakého důvodu se nejde podívat na web nebo na Facebook… A proto se domnívám, že byste mu měli čas věnovat

Jaké otázky položit během hovoru?

Můžete se zeptat třeba na: “Jakou máte zkušenost? Kam teď chodíte? Už jste u nás někdy byl? Preferujete 60 nebo 90 minut? Je vám bližší olejová masáž nebo klasická? A když už si takhle voláme, můžu vás rovnou objednat?” 

V tu chvíli jsem udělal pro zákazníka všechno, aby si koupil teď a tady. Nemusím ho odkazovat někam na web a čekat až si něco koupí. K tomu je skvělé mít vytvořený telefonní manuál, ve kterém budete mít připravené reakce na jednotlivé situace. Ten můžete získat například na workshop Po telefonu si zvládne každý domluvit schůzku.

Proto se věnujte lidem, kteří vám volají. Nemusíte pak tvořit databáze studených kontaktů a lámat si zuby, že voláte někam, kde o vás nikdo nic neví a kdo vás už z podstaty nechce.

Přeji úspěšné hovory

Autor článku

Specialista na obchod a zákaznickou péči

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.