...

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Strategie

Jak si vytvořit strategii, aby zákazník koupil teď a od vás

Víte, že léto nemusí být nejslabším obchodním obdobím v roce? Víte, jak se argumentačně připravit na to, proč by měl zákazník koupit právě teď?

Na tyto otázky najdete odpověď ve videu.

 

  • Léto nemusí být nejslabším obdobím v roce. Naopak si můžete uloupnout větší část trhu.  
  • Jak se argumentačně připravit, aby u nás chtěl zákazník koupit právě teď.
  • Prozradím vám, co se změnilo v práci obchodníka za poslední roky. A že toho je.

Některé firmy dobře znají, že zákazníci začínají nakupovat až na konci roku a v průběhu ne, jak to udělat, aby chtěli i dříve? 

Když něco prodáváte, tak si zodpovězte 4 otázky:

  1. Proč si mají zákazníci produkt koupit? Nezapomeňte, že to musí korespondovat s jejich potřebami. Takže tomu by mělo předcházet vytvoření VPC (Value Proposition Canvas), pokud nemáte.  Ideálně si udělejte společný workshop s vašimi lidmi, nebo si vezměte na pomoc i nás, abyste to měli správně vytvořené a rozšířené o naše nápady a zkušenosti. 
  2. Proč si to mají koupit od mojí firmy?
  3. Proč si to mají koupit ode mě jako od člověka?
  4. Proč si to mají koupit právě teď? V dnešní době všechno snese odklad, tak proč zrovna teď?

Jak se připravit na argumentační strategii, proč koupit právě teď?

Vypracujte si seznam ke 4 kategoriím, a to:

  1. Negativní emoce – Například pocit ztráty, nebudete k dispozici, vyčerpá se budget
  2. Negativní fakta – Například už teď proděláváte tolik a tolik, klíčoví lidé mohou odejít 
  3. Pozitivní emoce – Například ostatní už to udělali, měl byste taky
  4. Pozitivní fakta – Například už teď začnete šetřit tolik a tolik, ukotvíte lidi na klíčových pozicích atp.