Jak si vytvořit strategii, aby zákazník koupil teď a od vás
Víte, že léto nemusí být nejslabším obchodním obdobím v roce? Víte, jak se argumentačně připravit na to, proč by měl zákazník koupit právě teď?
Na tyto otázky najdete odpověď ve videu.
- Léto nemusí být nejslabším obdobím v roce. Naopak si můžete uloupnout větší část trhu.
- Jak se argumentačně připravit, aby u nás chtěl zákazník koupit právě teď.
- Prozradím vám, co se změnilo v práci obchodníka za poslední roky. A že toho je.
Některé firmy dobře znají, že zákazníci začínají nakupovat až na konci roku a v průběhu ne, jak to udělat, aby chtěli i dříve?
Když něco prodáváte, tak si zodpovězte 4 otázky:
- Proč si mají zákazníci produkt koupit? Nezapomeňte, že to musí korespondovat s jejich potřebami. Takže tomu by mělo předcházet vytvoření VPC (Value Proposition Canvas), pokud nemáte. Ideálně si udělejte společný workshop s vašimi lidmi, nebo si vezměte na pomoc i nás, abyste to měli správně vytvořené a rozšířené o naše nápady a zkušenosti.
- Proč si to mají koupit od mojí firmy?
- Proč si to mají koupit ode mě jako od člověka?
- Proč si to mají koupit právě teď? V dnešní době všechno snese odklad, tak proč zrovna teď?
Jak se připravit na argumentační strategii, proč koupit právě teď?
Vypracujte si seznam ke 4 kategoriím, a to:
- Negativní emoce – Například pocit ztráty, nebudete k dispozici, vyčerpá se budget
- Negativní fakta – Například už teď proděláváte tolik a tolik, klíčoví lidé mohou odejít
- Pozitivní emoce – Například ostatní už to udělali, měl byste taky
- Pozitivní fakta – Například už teď začnete šetřit tolik a tolik, ukotvíte lidi na klíčových pozicích atp.