...

Máte dotaz? Chcete poradit?

Jsme online

Po–Pá: 8.00–18.00
Jak udržet “flow” jednání s výřečným klientem

Jak udržet “flow” jednání s výřečným klientem

Proč je slovo “předpoklad” jedním z největších zabijáků v prodeji. Jak vést rozhovor a dostat se k potřebným informacím se zákazníkem, který je výřečný.
Proč je slovo “předpoklad” jedním z největších zabijáků v prodeji. Jak vést rozhovor a dostat se k potřebným informacím se zákazníkem, který je výřečný.

Na začátku tohoto dílu se Honza podíval na slovo předpoklad. A proč to je jeden z největších zabijáků v prodeji.

  • Proč je slovo “předpoklad” jedním z největších zabijáků v prodeji. 
  • Jak vést rozhovor, udržet jeho “flow” a dostat se k potřebným informacím se zákazníkem, který je hodně výřečný. 
  • A jakou literaturu bych doporučil tomu, kdo s obchodováním chce začít, ale neví jak.

Přeji Vám úspěšné obchody

Honza Laibl

Autor článku

Co-founder | Specialista na tvorbu byznys strategií a propojení marketing & sales (founder Channel Partners holding)

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.