Krize je výbornou příležitostí k zjištění, jak robustní a stabilní firmu máme, jak skvělé výrobky a služby poskytujeme a zda nás tyto produkty provedou krizí. Samotným majitelům to také ukáže, jací jsou leadeři a jak umí řídit firmu.
Jak uřídit firmu v době krize?
- Aktivně komunikujte – Buďte vidět a slyšet, a to nejen ve firmě ale i navenek. Snažte se zůstat v nadhledu a sdílejte informace a myšlenky v týmu.
- Stanovte si 3 priority – Zaměřte svou pozornost na jednu věc, která udrží váš business v chodu. Snažte se zefektivňovat a zrychlovat komunikaci a spolupráci v týmu. Proveďte pro businessové snížení nákladů.
- Vytvořte strategii a plán na jeden měsíc a řiďte se jimi – Zaměřte se na 3 věci, které pomohou stabilizovat firmu a zvyšte a zrychlete aktivitu v obchodě.
Nezapomínejte, že ve firmě nejste sám. Proto na výzvy a překážky reagujte společně a do řešení zapojte všechny lidi ve firmě.
Pevně věříme, že svůj business udržíte i v této nelehké době a že vám tyto 3 kroky v tom pomohou.
Libor Zinkaizl