Tento díl Honza odstartoval pořekadlem “Náš zákazník, náš pán”. Platí to ve všech případech? I když třeba lže?
Na začátek tohoto #janicnechci si dáme úvahu nad pořekadlem „náš zákazník, náš pán“. Říká se, že zákazník má vždycky pravdu, ale co když narazíme na zákazníka, který bude lhát, podvádět nebo dokonce i krást (nemusí to být zrovna peněženka, ale například vaše know-how)?
Nejen strategie, ale i improvizace má svůj podíl na úspěšném průběhu obchodní schůzky. Na obou je proto potřeba pracovat a zlepšovat se v nich. Dnes vám dám moje tipy, jak vylepšit především improvizaci, aby vás zákazník nerozhodil a vy jste byli vždy připraveni mu odpovědět.
A proč není úplně špatný nápad říct si za svoje služby o peníze i přesto, že se vás na ně ptají vaši blízcí známí a vy jste vše do teď dělali zadarmo. Povím vám, jak takovou situaci elegantně zvládnout a buď je slušně odmítnout, nebo dostat zaplaceno.
Přeji Vám úspěšné obchody
Honza Laibl