...

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Je dobré zákazníkům ukázat, že nejsou jedinými zákazníky, o které se staráte?

Je dobré zákazníkům ukázat, že nejsou jedinými zákazníky, o které se staráte?

Je vhodné při domlouvání schůzky říkat zákazníkům, že ve stejný den máte před nimi i po nich ještě další schůzky v okolí? Proč je důležité zmínit emoce.
Je vhodné při domlouvání schůzky říkat zákazníkům, že ve stejný den máte před nimi i po nich ještě další schůzky v okolí? Proč je důležité zmínit emoce.

Na začátku tohoto dílu se Honza podíval na to, jestli je vhodné zmiňovat před zákazníkem, že ve stejný den máte schůzku v jejich okolí. Děláte to?

  • Je vhodné při domlouvání schůzky říkat zákazníkům, že ve stejný den máte před nimi i po nich ještě další schůzky v okolí?
  • Proč je důležité, aby emoce při komunikaci se zákazníkem zazněly a nespoléhali jste se na to, že si je zákazník sám domyslí?
  • Prozradím vám, jak si já sám připomínám svoje cíle a vize a co mi dlouhá léta viselo nad postelí.

Přeji Vám úspěšné obchody

Honza Laibl

Autor článku

Co-founder | Specialista na tvorbu byznys strategií a propojení marketing & sales (founder Channel Partners holding)

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.