Kde se můžeme potkat
Rádi chodíme sdílet naše know how a dlouholeté zkušenosti i na jiné akce. Naše specialisty můžete vidět a slyšet na přednáškách, konferencích nebo networkingových akcích. Otevíráme témata obchodu, byznysu, osobního rozvoje a motivace a předáváme vše prakticky a srozumitelně, aby si každý odnesl maximum a uměl to aplikovat na sobě a svém byznysu.
Chcete nás na svoji akci?
Kdy, kde a na jaké téma? Napište nám a rádi s vámi probereme detaily.
Nejbližší akce, na kterých se na vás budeme těšit
Akce, které jsme navštívili
In this talk, Filip will explore the critical link between marketing and sales teams and how their alignment can drive remarkable results. From cohesive messaging to seamless customer journeys, he’ll dissect the strategies and tools that enable these departments to work together, hand in hand. Discover how common data, communication channels, and shared goals can transform the dynamic between marketing and sales, ultimately leading to increased efficiency, revenue, and customer satisfaction.
Filip dorazí s tématem: Propojení online a osobního kontaktu se zákazníkem. Jak přistupovat k obchodu ve firmě jako k plně řízenému projektu ve vaší firmě? Stále se na trhu setkáváme s firmami, pro které je obchod neznámou disciplínou a prostě nějak plyne. Ukážu vám, jak projektově dostat obchod pod kontrolu, aby přinášel zisky, které vaše firma nebo projekt potřebují.
Konference zaměřená na call centra a zákaznické linky. Náš obchodní ředitel Filip vystoupí s tématem: Moderní vedení v call centrech: Od správného leadershipu k výsledkům, které bude obohacené daty, nástroji a postupy, které i vy budete moci využít na svých projektech.
Další ročník SaaS Vegas, kde se sdílí know how, zkušenosti a byznysové tipy. Přes 70 zástupců nejrůznějších firem, které mají za cíl jedno. Navzájem se nachytřit a být ready na další sezónu.
Founders MeetUp
Honza a Filip vystoupí s tématem: Všem se to líbí, ale nikdo to nechce, aneb jak vyrůst na prvních 100 klientů. Zaměříme se na klíčové důvody, se kterými se většina start-upů potkává a které často brání úspěšnému prodeji v B2B oblasti. I když se jejich produkt klientům líbí, prodeje nejsou tak úspěšné, jak by si představovali. Během přednášky se podíváme na důvody a přístupy, které mohou pomoci překonat tyto výzvy.
Petr prezentoval téma: Jak komunikovat projekt, za který zákazník rád platí fakturu. Představil různé nástroje a přístupy, které pomohou správně nastavit očekávání a pravidla hry, vytvořit kooperaci s klientem, prodat proběhlé aktivity a doprodat další.
Honza vystoupil s přednáškou: Cesta zákazníka, která zvyšuje obchodní výsledky, ve které ukázal, co se stane, když marketing a obchod nespolupracuje a co naopak díky spolupráci lze dosáhnout.
Mileniálové se často domnívají, že je marketing svatý grál a nic jiného už k prodeji svých služeb nebo produktů nepotřebují. Omyl. Zákaznická linka, chat, servis, domlouvání partnerství, získávání větších zakázek - to vše je obchod, který do svého byznysu/projektu potřebujete. Ukážu vám, jak vytvořit svou obchodní strategii, zjistit, kdo je vaše konkurence a váš zákazník. Podíváme se na ty nejčastější překážky v obchodě a práci s námitkami.
Jak z odcházejícího zákazníka udělat věrného a dále mu prodávat? Lada vám ukáže techniky, jak prostřednictvím vašich operátorů od zákazníků zjistit pravý důvod rušení a na to mu napasovat návrh pro jeho udržení a následující spokojenost. Díky tomu můžete z odcházejícího zákazníka udělat spokojeného a tím bude více ochotný si od vás služby / produkty dokupovat.
Unicorn mezi SaaS akcemi. 3 dny napráskané SaaS know-how, mastermindy, přednáškami, 1 to 1 schůzkami a vším, co si zamaneme.
Další ročník mezinárodní akce v oblasti telekomunikací a systému Mikrotik. Filip se zaměří na téma: Jak nastavit strategii zdražení a komunikovat ji zákazníkům tak, aby v tom viděli přínos a ne negativa
Filipa přednáška se zaměří na téma: Jak komunikovat se zákazníky - dlouhodobá strategie
Petr si připravil na konferenci téma: Jak komunikovat přidanou hodnotu pro zákazníka?
Networking, budování a prohlubování obchodních vztahů s dalšími hosty. Můžete se těšit i na odborné téma Každý může mít lepší obchodní výsledky.
Kvalitní zákaznická péče je důležitá, na tom se shodneme. Jak se zákazníky ale správně komunikovat? Zaměříme se na praktické tipy a ukázky jako důkaz, že některé způsoby komunikace působí lépe.
Dvoudenní konference na téma servis a péče o zákazníka
Jak přistupovat k obchodu ve firmě jako k plně řízenému projektu ve vaší firmě? Stále se na trhu setkáváme s firmami, pro které je obchod neznámou disciplínou a prostě nějak plyne. Ukážu vám, jak projektově dostat obchod pod kontrolu, aby přinášel zisky, které vaše firma nebo projekt potřebují.
Archetyp je o duši a charakteru značky, který útočí na zákazníkovy hodnoty a podvědomí a neřídí se ani tolik užitnou hodnotou produktu nebo služby. Řídí se emocemi a věřte, že emoce rozdělují a spojují lidi, tvoří lásku, vášeň a prodávají.
Inspirativní hosté, kteří se podělili o své zkušenosti při rozjezdu podnikání
Jak na podpoře více prodávat, jak se vypořádat s námitkami zákazníků, nebo prodat něco, co na skladě nemáme.
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.