...

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Manuál obchodního procesu v B2B (online i fyzicky)

Manuál obchodního procesu v B2B (online i fyzicky)

Propracovaný manuál, který zvýší vaše obchodní výsledky a naučí, jak efektivně prodávat v této době. Vycházíme z naší dlouholeté praxe, která odráží dnešní digitální dobu roku 2024. Kromě 51 stran samotného manuálu získáte i pracovní sešit, který vám ukáže, jak vše aplikovat do vaší každodenní praxe.

Autor:

Skladem (Doručíme do 2 dnů)

790 Kč vč. DPH

Propracovaný manuál, který zvýší vaše obchodní výsledky a naučí, jak efektivně prodávat v této době. Vycházíme z naší dlouholeté praxe, která odráží dnešní digitální dobu roku 2024. Kromě 51 stran samotného manuálu získáte i pracovní sešit, který vám ukáže, jak vše aplikovat do vaší každodenní praxe.

Autor:

790 Kč
vč. DPH

Skladem (Doručíme do 2 dnů)

O čem je manuál?

Pokud hledáte cestu, jak zlepšit své obchodní výsledky a prodávat efektivněji, pak je Manuál obchodního procesu v B2B od Honzy Laibla tím pravým nástrojem pro vás. Honza je specialistou na obchod a ví, jaký je klíč k úspěšnému prodeji v praxi. Tento manuál ocení i zkušení obchodníci, kteří chtějí prohloubit své dovednosti a přistupovat k obchodním situacím více strategicky. Manuál je plný užitečných strategií, metod, postupů, frází, příkladů a ukázek, díky kterým každý lehce pochopí, jak je využít ve svém byznysu a zlepšit vaše obchodní schopnosti. Navíc s pracovním sešitem, který k tomu získáte, budete mít jasnou cestu, jak toto nové know-how aplikovat do svého každodenního obchodního procesu.

Pokud hledáte nejen teorii, ale také praktické rady, které vám pomohou dosáhnout úspěchu, pak je Manuál obchodního procesu v B2B tou ideální volbou. Tento manuál není jen další knihou, kterou otevřete jen jednou – bude vaším klíčem k úspěchu a vyšším obchodním výsledkům a rádi se k němu budete vracet!

Pro koho je manuál?

Pro obchodníky
Pro account manažery
Pro vedoucí a manažery obchodních týmů
Pro obchodní ředitele

S čím vám manuál pomůže?

Ukáže vám, jak má vypadat obchodní proces a na co se máte zaměřit
Jak poznat svého zákazníka a umět mu prodat
Jak se nenechat zaskočit žádnou námitkou a překlopit ji ve váš prospěch
Získáte ověřené metody, postupy a strategie, které z vás udělají úspěšného obchodníka

Malá ochutnávka z manuálu

Manuál pro vás napsal

Co-founder | Specialista na tvorbu byznys strategií a propojení marketing & sales (founder Channel Partners holding)