Konzultace: Krizové řízení a change management
Chraňte svou firmu před častými riziky.
Navrhujeme akční plány a konkrétní kroky k potřebným změnám, které vedou k minimalizaci možných rizik.
Navrhujeme akční plány a konkrétní kroky k potřebným změnám, které vedou k minimalizaci možných rizik.
Témata, která s námi firmy nejčastěji řeší
Získejte detailní vhled a know-how na konkrétní téma, které vás aktuálně nejvíce pálí.
Jak probíhá konzultace?
Získejte nový pohled na svůj business a jasné kroky k dosažení požadovaných cílů.
Zamyšlení zvenčí vždy přináší nový úhel pohledu, odhalení dalších příležitostí a potřebný vhled mimo vlastní vymezené mantinely, které nás často brzdí v dalším rozvoji.
Vyjasnění cílů
Sdělíte nám vaše cíle a možnosti, abychom pochopili váš business a mohli se na konzultaci dobře připravit.
Setkání
Na společném offline nebo online setkání probereme váš business a jasné kroky k dosažení požadovaných cílů.
Záznam a plán
Po skončení konzultace dostanete zvukový záznam včetně souhrnu a sepsaného plánu s akčními kroky.
Podle vašich konkrétních cílů vybereme vhodného specialistu.
Každý specialista má jiné zaměření, ve kterém vyniká. Na základě vašich konkrétních cílů vybereme vhodného specialistu, se kterým se potkáte na konzultaci.
Specialista na strategické řízení (founder Česká Podnikatelská Aliance & IMCO)
- 25 let praxe
- Strategicky vedl 290+ ředitelů a majitelů