Konzultace: Zákaznická péče
Využijte potenciál vaší zákaznické péče.
Zajišťujeme spokojenost zákazníků a ukazujeme, že i oddělení zákaznické péče může být zdrojem dalšího příjmu.
Zajišťujeme spokojenost zákazníků a ukazujeme, že i oddělení zákaznické péče může být zdrojem dalšího příjmu.
Témata, která s námi firmy nejčastěji řeší
Získejte detailní vhled a know-how na konkrétní téma, které vás aktuálně nejvíce pálí.
Jak probíhá konzultace?
Získejte nový pohled na svůj business a jasné kroky k dosažení požadovaných cílů.
Zamyšlení zvenčí vždy přináší nový úhel pohledu, odhalení dalších příležitostí a potřebný vhled mimo vlastní vymezené mantinely, které nás často brzdí v dalším rozvoji.
Vyjasnění cílů
Sdělíte nám vaše cíle a možnosti, abychom pochopili váš business a mohli se na konzultaci dobře připravit.
Setkání
Na společném offline nebo online setkání probereme váš business a jasné kroky k dosažení požadovaných cílů.
Záznam a plán
Po skončení konzultace dostanete zvukový záznam včetně souhrnu a sepsaného plánu s akčními kroky.
Podle vašich konkrétních cílů vybereme vhodného specialistu.
Každý specialista má jiné zaměření, ve kterém vyniká. Na základě vašich konkrétních cílů vybereme vhodného specialistu, se kterým se potkáte na konzultaci.
Specialista na obchod a zákaznickou péči
- 15 let praxe
- 26 000+ spokojených zákazníků na lince
Specialistka na zákaznickou péči a prodej po telefonu
- 15 let praxe
- 6 000+ analýz hovorů s cílem zvýšení prodejních výsledků