...

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Zákaznická péče - Konzultace

Konzultace: Zákaznická péče

Využijte potenciál vaší zákaznické péče.

Zajišťujeme spokojenost zákazníků a ukazujeme, že i oddělení zákaznické péče může být zdrojem dalšího příjmu.

Zajišťujeme spokojenost zákazníků a ukazujeme, že i oddělení zákaznické péče může být zdrojem dalšího příjmu.

Témata, která s námi firmy nejčastěji řeší

Získejte detailní vhled a know-how na konkrétní téma, které vás aktuálně nejvíce pálí.

Jak ze zákaznické péče udělat ziskové oddělení
Tvorba a inovace mapy hovorů
Strategie up-sellu a cross-sellu
Proaktivní práce se současným klientským portfoliem
Nastavení procesů a správné vyhodnocování zákaznických feedbacků
Komunikační mapa pro chaty a chatboty

Jak probíhá konzultace?

Získejte nový pohled na svůj business a jasné kroky k dosažení požadovaných cílů.

Zamyšlení zvenčí vždy přináší nový úhel pohledu, odhalení dalších příležitostí a potřebný vhled mimo vlastní vymezené mantinely, které nás často brzdí v dalším rozvoji.

Vyjasnění cílů

Sdělíte nám vaše cíle a možnosti, abychom pochopili váš business a mohli se na konzultaci dobře připravit.

1

Setkání

Na společném offline nebo online setkání probereme váš business a jasné kroky k dosažení požadovaných cílů.

2

Záznam a plán

Po skončení konzultace dostanete zvukový záznam včetně souhrnu a sepsaného plánu s akčními kroky.

3

Podle vašich konkrétních cílů vybereme vhodného specialistu.

Každý specialista má jiné zaměření, ve kterém vyniká. Na základě vašich konkrétních cílů vybereme vhodného specialistu, se kterým se potkáte na konzultaci.

Specialista na obchod a zákaznickou péči

Specialistka na zákaznickou péči a prodej po telefonu