Workshop skončil, zazněly zajímavé myšlenky a co dál? Často jsem zvědavý, v jakém “stavu” budou obchodníci při dalším setkání. Těším se na to, až uvidím jejich pokroky. Potkáme se za měsíc a budeme tam, kde jsme začínali, anebo úspěšně zvládli zavést teorii do praxe?
Asi už je to klišé, i tak mi přijde nejpodstatnější začít a udělat alespoň každý den něco. Na konci každého workshopu nechávám obchodníky nastavit upomínku na každý den s tím, aby každý den udělali alespoň jednu věc, kterou se naučili, a nebo klidně zopakovali tu z předešlého dne.
U telefonování (a řekl bych, že při kontaktu se zákazníkem obecně) je podle mého názoru důležité udržovat se v kondici. Každodenním voláním (klidně jen desetiminutovým) odpadá nechuť, která se přes týden nastřádá, a často ji pak překonáváme na týdenních “call party”.
S pravidelností se zákonitě zvedne vaše úspěšnost, protože dovolatelnost zákazníkům je zásadní proměnná, kterou lze pozitivně ovlivnit voláním v různou denní dobu, různé dny. Ne každý je k dispozici v čas, který máte vyhrazený na “navolávání”.
Přeji vám úspěšné obchody