Pokud nemáte dobré sebeřízení, těžko budete řídit někoho jiného nebo dokonce tým či firmu. Sami jsme poznali, že změna u našich spolupracovníků nastala až změnou u nás. Nemůžeme kázat vodu a pít víno. Když po někom chcete cíle, termíny a práci na nich, musíte je chtít nejprve po sobě.
Čas versus priority (PDF)
Autor:
Pracovní sešit slouží k vytvoření plánu pro své sebeřízení a uvědomění si svých vlastních priorit a zbytečností, které vám pouze berou čas a nepřináší hodnotu. To vše prakticky podané s ukázkami z praxe.
Autor:
Pracovní sešit slouží k vytvoření plánu pro své sebeřízení a uvědomění si svých vlastních priorit a zbytečností, které vám pouze berou čas a nepřináší hodnotu. To vše prakticky podané s ukázkami z praxe.
Popis materiálu
Pro koho je materiál?
Pro ředitele a majitele firmy
Pro manažery a vedoucí
Pro manažery a vedoucí call centra
S čím vám materiál pomůže?
Udržet pozornost na prioritách
Najít rovnováhu mezi prokrastinací a přepracováním
Usínat s čistou hlavou
Získat větší nadšení z práce
Materiál pro vás připravil
Co-founder | Specialista na tvorbu byznys strategií a propojení marketing & sales (founder Channel Partners holding)
- 18 let praxe
- Majitel 8 obchodních firem
Specialista na strategické řízení (founder Česká Podnikatelská Aliance & IMCO)
- 25 let praxe
- Strategicky vedl 290+ ředitelů a majitelů