...

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Mapa hovorů na zákaznické péči

Mapa hovorů na zákaznické péči

Autor:
Získejte návod pro komunikaci s klienty po telefonu, aby odcházeli spokojení a třeba i se službou navíc.
Autor:
Získejte návod pro komunikaci s klienty po telefonu, aby odcházeli spokojení a třeba i se službou navíc.

Popis materiálu

Stáhněte si mapu hovorů a řešte dotazy a problémy zákazníků jako profesionál. Máme pro vás připravené i konkrétní fráze, díky kterým můžete snadno přejít do prodeje dalších služeb, které zákazník ocení. Zjistíte, jak správně hovory začínat i končit, nebo čeho se úplně vyvarovat. Žádný problém zákazníka už pro vás nebude problémem. Tuto mapu by si měli stáhnout všichni, kteří pracují na zákaznických centrech a lidé, kteří přicházejí do styku se zákazníkem po telefonu.

Pro koho je materiál?

Pro vedoucí a manažery call center
Pro account manažery a operátory
Pro pracovníky zákaznických péčí
Pro každého, kdo telefonuje se zákazníky

S čím vám materiál pomůže?

S prodejem na zákaznické péči
S vyřešením problému zákazníka
Se spokojeností zákazníka
S nastavením struktury hovorů

Malá ochutnávka z materiálu

Stáhnout materiál: Mapa hovorů na zákaznické péči

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Materiál pro vás připravil

Specialista na obchod a zákaznickou péči