Stáhněte si mapu hovorů a řešte dotazy a problémy zákazníků jako profesionál. Máme pro vás připravené i konkrétní fráze, díky kterým můžete snadno přejít do prodeje dalších služeb, které zákazník ocení. Zjistíte, jak správně hovory začínat i končit, nebo čeho se úplně vyvarovat. Žádný problém zákazníka už pro vás nebude problémem. Tuto mapu by si měli stáhnout všichni, kteří pracují na zákaznických centrech a lidé, kteří přicházejí do styku se zákazníkem po telefonu.
Mapa hovorů na zákaznické péči
Autor:
Získejte návod pro komunikaci s klienty po telefonu, aby odcházeli spokojení a třeba i se službou navíc.
Autor:
Získejte návod pro komunikaci s klienty po telefonu, aby odcházeli spokojení a třeba i se službou navíc.
Popis materiálu
Pro koho je materiál?
Pro vedoucí a manažery call center
Pro account manažery a operátory
Pro pracovníky zákaznických péčí
Pro každého, kdo telefonuje se zákazníky
S čím vám materiál pomůže?
S prodejem na zákaznické péči
S vyřešením problému zákazníka
Se spokojeností zákazníka
S nastavením struktury hovorů
Materiál pro vás připravil
Specialista na obchod a zákaznickou péči
- 15 let praxe
- 26 000+ spokojených zákazníků na lince