Nejde o to zákazníky přemluvit, umluvit a už vůbec ne donutit. Obchod je ve 21. století úplně někde jinde. Obchodník už musí být tak trochu “ninja” a umět skvěle naslouchat, číst “mezi řádky” a hlavně – dobře se ptát. Nemusíte znát tisíc a jeden parametr toho, co prodáváte, co ale znát musíte jsou potřeby vašeho zákazníka. Proto pro vás Jan Laibl (founder Prospirio & autor několika knih o prodeji) připravil unikátní PlayBook, kde poznáte vývoj prodejních stylů a jaký z nich je ten nejefektivnější, proč tomu tak je a jak i vy můžete začít prodávat více.
PlayBook prodejních stylů
Autor:
Pořád dokola ty samé námitky, dlouhé obchodní procesy, přemlouvání (nebo snad i nucení?) a výsledky?…. No ty by mohly být lepší. Většina obchodníků naráží na výzvy komunikace. Jak se vhodně ptát, jak předcházet námitkám… no zkrátka jak prodávat více a efektivněji?
Autor:
Pořád dokola ty samé námitky, dlouhé obchodní procesy, přemlouvání (nebo snad i nucení?) a výsledky?…. No ty by mohly být lepší. Většina obchodníků naráží na výzvy komunikace. Jak se vhodně ptát, jak předcházet námitkám… no zkrátka jak prodávat více a efektivněji?
Popis materiálu
Pro koho je materiál?
Pro obchodníky
Pro konzultanty a poradce
Pro makléře
Pro vedoucí a manažery obchodních týmů
S čím vám materiál pomůže?
Více si vydělat nebo mít více volného času
Zkrácení obchodního procesu
Posílení vztahu mezi vámi a zákazníkem
Předcházení námitkám
Materiál pro vás připravil
Co-founder | Specialista na tvorbu byznys strategií a propojení marketing & sales (founder Channel Partners holding)
- 18 let praxe
- Majitel 8 obchodních firem