Lada zvýší výsledky i u vaší zákaznické nebo pomůže vybudovat tým
Díky postupnému růstu si Lada prošla různými pozicemi, a proto dokáže skvěle poradit každému
- v call centru například jak z nepříjemného zákazníka udělat příjemného, a díky tomu ho neztratit a ideálně z něj udělat věrného zákazníka s potenciálem dalšího doprodeje,
- na online zákaznické péči například vytváří e-mailové šablony, které na první pohled nalákají a nevylekají, a také systém práce s chatem tak, aby každý zákazník dostal odpověď hned,
- na prodejně například jak vhodně zjišťovat potřeby zákazníka a dojít k tomu, aby si uvědomil i skryté potřeby.
Ví, co funguje a jak komunikovat se zákazníky. Proto má na svém kontě přes 500 vytvořených telefonních a prodejních manuálů. Ví, jak vést lidi z pozice manažera call centra, dokáže poradit a ukázat nové přístupy i interním trenérům, namotivovat a posunout výsledky u operátorů a prodejců nebo poradí, jak vybudovat nové call centrum či další oddělení. Často si Ladu zvou na interní workshopy na míru, konzultace nebo je možné se potkat v rámci dlouhodobé spolupráce.