...

Máte dotaz? Chcete poradit?

Jsme online

Po–Pá: 8.00–18.00

Lada

Lada začínala jako operátorka před 15 lety na oddělení zajišťující spokojenost, následovalo retenční oddělení, kde prodávala zákazníkům již bez zájmu, postoupila na team leadera až se vypracovala na manažera call centra a vytvářela nová oddělení. Díky své dlouholeté zkušenosti na různých pozicích je schopna pomoci i dalším firmám se zákaznickou péčí jak na prodejně, po telefonu, e-mailu, tak i na chatu nebo s vybudováním call centra.

Naučí vás, jak vytrénovat lidi, aby se drželi prodejních manuálů, ale zároveň uměli vhodně improvizovat a díky tomu působili přirozeně. Stejně tak vám může pomoci v motivaci vašeho týmu tak, aby je to bavilo, chodili rádi do práce a přinášelo to výsledek. V tuto chvíli se ve firmách podílí na nastavování procesů, vytváření manuálů, materiálů a zefektivňování zákaznických péčí.

Za svou kariéru pomáhala například v O2 Czech Republic, Equa bank, Extéria, Channel Partners, E-ON, Conectart a dalších firmách.

Specializace
Zákaznická péče a prodej
Tvorba a inovace telefonních manuálů
Nastavování postoje operátorů a obchodníků pro upsell

3 000+ obchodníků
a operátorů

proškolila

26 000+ spokojených zákazníků

získala na lince

Lada začínala jako operátorka před 15 lety na oddělení zajišťující spokojenost, následovalo retenční oddělení, kde prodávala zákazníkům již bez zájmu, postoupila na team leadera až se vypracovala na manažera call centra a vytvářela nová oddělení. Díky své dlouholeté zkušenosti na různých pozicích je schopna pomoci i dalším firmám se zákaznickou péčí jak na prodejně, po telefonu, e-mailu, tak i na chatu nebo s vybudováním call centra.

Naučí vás, jak vytrénovat lidi, aby se drželi prodejních manuálů, ale zároveň uměli vhodně improvizovat a díky tomu působili přirozeně. Stejně tak vám může pomoci v motivaci vašeho týmu tak, aby je to bavilo, chodili rádi do práce a přinášelo to výsledek. V tuto chvíli se ve firmách podílí na nastavování procesů, vytváření manuálů, materiálů a zefektivňování zákaznických péčí.

Za svou kariéru pomáhala například v O2 Czech Republic, Equa bank, Extéria, Channel Partners, E-ON, Conectart a dalších firmách.

Specializace
Zákaznická péče a prodej
Tvorba a inovace telefonních manuálů
Nastavování postoje operátorů a obchodníků pro upsell

3 000+ obchodníků
a operátorů

proškolila

26 000+ spokojených zákazníků

získala na lince

Play Video

Lada zvýší výsledky i u vaší zákaznické nebo pomůže vybudovat tým

Díky postupnému růstu si Lada prošla různými pozicemi, a proto dokáže skvěle poradit každému

  • v call centru například jak z nepříjemného zákazníka udělat příjemného, a díky tomu ho neztratit a ideálně z něj udělat věrného zákazníka s potenciálem dalšího doprodeje,
  • na online zákaznické péči například vytváří e-mailové šablony, které na první pohled nalákají a nevylekají, a také systém práce s chatem tak, aby každý zákazník dostal odpověď hned,
  • na prodejně například jak vhodně zjišťovat potřeby zákazníka a dojít k tomu, aby si uvědomil i skryté potřeby.

Ví, co funguje a jak komunikovat se zákazníky. Proto má na svém kontě přes 500 vytvořených telefonních a prodejních manuálů. Ví, jak vést lidi z pozice manažera call centra, dokáže poradit a ukázat nové přístupy i interním trenérům, namotivovat a posunout výsledky u operátorů a prodejců nebo poradí, jak vybudovat nové call centrum či další oddělení. Často si Ladu zvou na interní workshopy na míru, konzultace nebo je možné se potkat v rámci dlouhodobé spolupráce.

Domluvit si konzultaci

Chci workshop na míru

Chci dlouhodobou spolupráci

Nejbližší workshopy

Techniky k rychlému domluvení schůzek po telefonu, které fungují a zvládne je aplikovat každý. Pro maximalizaci výsledku získáte i strukturu hovoru na míru.

Nejbližší termíny:

Další termín připravujeme

6 900 Kč

bez DPH

Techniky k rychlému domluvení schůzek po telefonu, které fungují a zvládne je aplikovat každý. Pro maximalizaci výsledku získáte i strukturu hovoru na míru.

Nejbližší termíny:

Další termín připravujeme

6 900 Kč

bez DPH

Co říkají klienti o specialistovi

icon-man

Karolina Kreibichová

Manažer
Conectart

Vedení worshopu bylo zajímavé, využité aplikace a nástroje pro mě byly novinkou, které zpříjemnily celkový dojem a efektivitu. Specialistky z Prospirio s námi na základě podkladů a cílů konkrétně určily pravidla pro změny využívání HO, včetně komunikace předání. Cením si rozborů jednotlivých argumentů a obav a otevření nových možností pro předávání ZV. Spolupráce byla příjemná a přirozená, bez strojenosti a všeobecných doporučení.

Zobrazit celou referenci
nikol hruskova

Nikola Hrušková

Obchodní manažer
ABZAKOVO

I když šlo o néé, tak příjemnou aktivitu (volání zákazníkům před „dozorem“), tak to bylo pohodový a hlavně přínosný.

Zobrazit celou referenci
icon-man

Alžbeta Samková

Manažer
Amenity Resorts

Workshop mi pomohol premýšľať nad situáciami dvoma spôsobmi, hľadanie riešenia nielen pre klienta ale aj nás.

Zobrazit celou referenci