...

Nová edice bestselleru pro obchodníky z roku 2014 - Nyní 2x více know-how, nové metody a postupy.

Chcete se stát úspěšným obchodníkem?

Ale máte pocit, že obchod a získávání nových zákazníků je stále těžší a těžší?

Jste frustrovaní z toho, že nemáte stabilně vyšší příjmy?

Tato kniha vám odhalí systém, metody a postupy, jak najít, oslovit, získat a udržet nové zákazníky.

Stanete se součástí 5 % nejúspěšnějších obchodníků, kteří mají pod kontrolou výsledky svých obchodních případů a užívají si vytoužené výsledky.

95 % obchodníků se stává spíše naháněčem, podavačem a nutičem… proti své vůli. V knize objevíte metodiku konzultativního prodeje, díky kterému znásobíte své prodeje 2x-4x při menší námaze.

Navíc s extra bonusy ZDARMA.

Právě vydávám novou edici knihy NE! Já nic nechci!

Knihu pro obchodníky, kteří chtějí více zákazníků a prodejů.

První vydání této knihy z roku 2014 se stalo bestsellerem, a nyní po 10 letech, vydávám aktualizované vydání, ve kterém najdete 2x více know-how, nové metody a postupy.

Co na novou knihu říkají první čtenáři?

Tato kniha zásadně změnila náš přístup k obchodu – naučila nás skutečně naslouchat potřebám zákazníků, což vedlo k přirozenému nárůstu prodejů. Oceňuji zejména spoustu praktických příkladů a konkrétních postupů, které jsme mohli okamžitě využít v našem obchodním procesu. Získali jsme tak větší tah na branku a především lepší výsledky.

Karel Dytrych, majitel Freelo
Četl jsem hodně knih o obchodu, ale tahle mi opravdu otevřela oči. Ujasnil jsem si, že prodej není o přesvědčování, ale o opravdovém porozumění zákazníkovi.
Ruslan Skopal, majitel Trenýrkárna.cz

Na prvním vydání jsem kdysi postavil základy své obchodní kariéry. Druhé vydání ale vnáší mnohem modernější pohled pro potřeby dnešní doby. Hlavně s konkrétními praktickými tipy, to oceňuji. Dobrá práce!

Daniel Rampas, obchodník, Česká Spořitelna

Navíc s extra bonusy ZDARMA.

Následujte lidmi, obory a praxí ověřený obchodní systém, užívejte si své úspěchy a více volného času.

Aplikujte 20 let pilované obchodní know-how, které nám i našim klientům pomáhá dlouhodobě růst a staňte se úspěšným obchodníkem.

Já a můj tým jsme pomohli zlepšit obchodní výsledky více než 380 obchodních týmů.

Mými kurzy, workshopy, semináři prošlo nebo si pořídilo některou z mých knih více než 24 000 obchodníků, manažerů a majitelů firem.

Dobrý obchodník si dokáže stabilně vydělávat více než jeho šéf. Např. v naší firmě si dobrý obchodník odnáší i půl mil. za měsíc.

Ne proto, že by měl oslňující charisma, ale proto že využívá fungující know-how.

Já osobně jsem pomáhal stovkám obchodníkům zlepšit jejich obchodní výsledky a za 2 dekády, kdy se obchodu věnuju vidím, jak se obchod mění, ale obchodníci ne.

Možná i vy cítíte, že získávat nové zákazníky je stále těžší a těžší.

Vidíte, jak se každý obchodní případ neskutečně táhne a nevíte, jestli a kdy zákazník řekne “ano” nebo “ne”.

Někdy i “ne” je pro vás vysvobození, protože alespoň víte, na čem jste. Do té doby stále jen čekáte a doufáte.

Každý měsíc začínáte nový boj a čekáte, kdy konečně narazíte na ten velký deal. Možná ho máte už za sebou, ale o to víc ho chcete zopakovat.

Když se ohlédnete do minulosti, často zjistíte, že v práci trávíte víc a víc času, ale výsledky rozhodně lepší nejsou.

Bojujete s nedostatkem relevantních leadů, s tlakem zákazníků na cenu, s konkurencí a říkáte si, že určitě existuje nějaká cesta, které vede k vytouženým výsledkům.

Cesta, kterou následují úspěšní obchodníci.

Ale… jaká to je? Říkáte si.

Řešení jste určitě už hledali. A tak jste si poslechli tu někoho na konferenci, tu někoho na webináři a také někoho dalšího na školení.

Možná se vám získané informace zdáli i hodnotné. Ale očekávané zvýšení prodejů se nedostavilo.

Proč?

Protože vám byly předány pouze útržky.

Vy ale potřebujete kompletní know-how. Potřebujete systém, metody a postupy, jak najít, oslovit, získat a udržet nové (a velmi bonitní) zákazníky.

Potřebujete vědět v jaké fázi obchodního procesu jsou jednotlivé obchodní případy a vědět, jaký další krok udělat. Mít obchodní případ plně pod kontrolou.

To celé začíná funkčním systémem akvizice. Tzn. vědět...

Odpovědi na všechny tyto otázky odhalíte v nové edici knihy NE! Já nic nechci!

Navíc s extra bonusy ZDARMA.

Získáte ucelený systém obchodního procesu od začátku až do konce.

Získáte obrovské množství inspirace a příkladů z praxe.

Uvidíte situační ukázky a konkrétní příklady vhodných vět, které použít při obchodních jednáních.
Do ruky se vám dostane mapa úspěšného obchodníka. Díky tomu se na celý proces budete umět podívat shora, ale zároveň také budete vědět, jak reagovat a co dělat v konkrétních situacích při jednání se zákazníkem.

To celé povede k násobnému zvýšení vaší obchodní úspěšnosti.

Navíc s extra bonusy ZDARMA.

Na zvýšení vaší obchodní úspěšnosti má ale vliv celá řada kroků.

Na počátku každého zákazníkova “ano”, či “ne” je obchodní schůzka. …Otázka je, jak ovlivňujete její výsledek ještě před před schůzkou samotnou?

Např. schůzka a osobní jednání je v celé obchodní strategii jedna z nejdůležitějších věcí.

Pokud si připravíte zákazníka ještě před jednáním, výrazně tím ovlivníte průběh schůzky i její výsledek.

Většina obchodníků před schůzkou pošle jen email s připomenutím. To je málo.

Zašlete e-mail, kde shrnete, co by měl zákazník vědět před schůzkou. Může jít o klíčová témata, která budete probírat.

Příklad e-mailu:

Vážený pane/paní [Příjmení],

těším se na naši nadcházející schůzku a napadlo mě vám předem poslat několik informací, které nám pomohou využít čas na maximum. V příloze (či prostřednictvím níže uvedeného odkazu) naleznete krátké video / materiály, které se zaměřují na XY. Toto video / tyto materiály vám pomohou získat lepší představu o tom, co budeme probírat / co řeší podobní zákazníci / apod., a vy si můžete připravit případné otázky.

[Odkaz na video]

Těším se na setkání!

S pozdravem

[Vaše jméno]

A co v takovém videu/materiálu konkrétně sdělit? I to zjistíte v knize NE! Já nic nechci!

Navíc s extra bonusy ZDARMA.

V knize odhalíte efektivní strategie a metody, které přináší zaručené výsledky.

Postupy a metody, které v knize NE! Já nic nechci! odhalíte, jsou všechny podložené úspěšnou praxí a mnohaletými zkušenostmi v obchodě.

Já a můj tým jsme pomohli zlepšit obchodní výsledky více než 380 obchodních týmů.

Mými kurzy, workshopy, semináři prošlo nebo si pořídilo některou z mých knih více než 24 000 obchodníků, manažerů a majitelů firem.

Obchodní výsledky u našich klientů, kterým pomáháme zvýšit růst, hovoří sami za sebe.

105%

nárůst obchodních výsledků

2x více

platících zákazníků

za 1 rok

Splněny obchodní plány na 2 roky

400%

nárůst sjednaných obchodních schůzek

„Na závěr úspěšného Q2 jsme si v rámci Shoptet Sales academy exkluzivně pozvali legendu sales mentoringu v ČR Honzu Laibla a navázali na náš první workshop, který pro nás Honza dělal před čtyřmi lety ještě za časů, kdy měl Shoptet 40 lidí a seděli jsme v rodinných kanclících na Francouzské. Prošli jsme toho opravdu hodně, od běžné argumentace až po témata jako mentální hygiena a motivace obchodníka. Honzo díky, náš obchodní arzenál je ready na Q3!“

Štěpán Karoch
CSO, Shoptet

“V Cestě Úspěšných pro mě vždy oblast prodeje patřila k těm nejdůležitějším. A Honza byl po dlouhé době někým, kdo patří ke špičce v této oblasti. Pokud byste si na české scéně měli vybrat jedinou osobu pro rozvoj vašich prodejních dovedností, pak je volba jasná: Jan Laibl. Těším se na další spolupráci!”

Jan Skryja
Zakladatel Cesta úspěšných

“Geniální myšlenkové pochody Honzy nás vždy zavedou na brilantní, a přesto jednoduché řešení. Vždy nám ukáže tu nejlepší možnou cestu, i přesto že sám pracuje v úplně jiném oboru. Zkrátka špičkový obchodník, který se rád podělí o své vědění a posune vás o stupínek výš.”

Michal Zilvar
Senior konzultant eDO finance

“Za první půl rok spolupráce jsem zaznamenal nárůst tržeb o 100 %. A to byl pouze začátek.”

Eduard Janda
Majitel Eduard Janda Reality

“Díky Honzovi jsem zažila nejlepší workshop na techniky prodeje pro obchodníky.”

Kristýna Stehnová
Business development consultant

“Honzovo know-how bych doporučil všem, kdo se chce zlepšit ve schopnostech prodeje a kdo ví, že je to více než důležité – nejen pokud jste obchodník.”

Filip Dřímalka
Zakladatel Digiskills

“Všichni ve firmě díky Honzovi prodáváme více a častěji. Jsem rád, že o obchodu píše někdo, kdo skutečně v praxi dokáže prodat.”

Martin Lukeš
Ředitel KRC Team

“Honza je vyhledávaným odborníkem pro školení a konzultace nejen obchodních dovedností.”

Jana Mužná
Strategický HR manažer Alza

Tyto značky vyhledávají
Honzovo know-how

Osvědčené obchodní postupy
a metody vám předá

JAN LAIBL

Honza se věnuje přes 20 let obchodním strategiím s důrazem na naplnění cílů. Nachází nové cesty a příležitosti, které ostatní nevidí, a konkrétní způsoby jejich realizace. Způsobuje momenty, které mění postoje lidí ve firmě a dodávají jim odvahu k akci.

Honza za svou kariéru už pomohl firmám jako jako
ČSOB, Equa bank (Raiffeisenbank), ČEZ, E.ON, Freelo, Benu, Shoptet, Zoot, Cyrrus, O2 Czech Republic, Alza.cz, Accond, Vexta, GHV, České překlady, Just a mnoho dalším.

Navíc s extra bonusy ZDARMA.

Máte ambici získat plnou kontrolu nad svými obchodními případy?

Dobrou zprávou je, že je nemusíte nikde hledat a trávit roky a roky zkoušením. Nemusíte skládat složitou skládačku kroků a postupů.

Díky knize NE! Já nic nechci! máte možnost získat ucelené postupy, které stačí okopírovat a začít používat v praxi.

Pokud budete tyto postupy aplikovat do praxe, budete se posouvat ve svých obchodních výsledcích opravdu rychle.

Získáte ukázky z praxe a celé obchodní know-how pohromadě.

Pokud zodpovědně aplikujete uvedené postupy do praxe, rok 2025 pro vás bude zlomový.

Pokud se zeptáte úspěšných lidí “co jim nejvíce pomohlo na jejich cestě”, totožně vám odpoví “investice do sebe”.

Vaše znalosti vám totiž nikdo nevezme.

Můžete je využít a být lepší. Žádná horší varianta neexistuje.

Nebo můžete opustit tuto stránku a rok 2025 prožít beze změny.

Otázkou je, co vám přinese větší benefit.

Chcete výrazně zlepšit své obchodní dovednosti a zvýšit své obchodní výsledky?

312 stran obchodního know-how Honzy Laibla

JEN ZA 695 Kč

včetně všech bonusů

Výtisk knihy obdržíte do 13.12.

Po koupi knihy budete mít navíc možnost připojit se do osobního online mentoringu, který poběží 2 měsíce (leden – únor) a budete tak mít příležitost nastartovat rok 2025 na maximum. Tato možnost je dostupná pouze pro prvních 50 z vás.

Navíc ke knize získáte tyto bonusy ZDARMA.

Knihu Bonboniéra pro obchodníky v elektronické podobě.

(Ihned) - ZDARMA

Pracovní sešit Čas versus priority v elektronické podobě.

(Ihned) - ZDARMA

Ke knize si navíc můžete přidat můj online kurz Profese obchodník, ve kterém na vás čekají informace z praxe a ukázky, tak abyste věděli, jak vše ihned aplikovat. Kdykoliv se můžete ke kurzu vrátit, připomenout si nějaké myšlenky a možná řešení, a to klidně před důležitou schůzkou.

Navíc získáte spoustu materiálů, díky kterým posunete své dovednosti ještě rychleji a rovnou si je i procvičíte, než půjdete do akce.

Nyní si můžete online kurz ke knize přidat jen za 2000 Kč vč. DPH (1500 Kč sleva).

Co na novou knihu říkají první čtenáři?

majitelé firem

Tato kniha zásadně změnila náš přístup k obchodu – naučila nás skutečně naslouchat potřebám zákazníků, což vedlo k přirozenému nárůstu prodejů. Oceňuji zejména spoustu praktických příkladů a konkrétních postupů, které jsme mohli okamžitě využít v našem obchodním procesu. Získali jsme tak větší tah na branku a především lepší výsledky.
Karel Dytrych, majitel Freelo
Četl jsem hodně knih o obchodu, ale tahle mi opravdu otevřela oči. Ujasnil jsem si, že prodej není o přesvědčování, ale o opravdovém porozumění zákazníkovi.
Ruslan Skopal, majitel Trenýrkárna.cz

Díky této knize jsme přestali řešit jen každodenní výkony obchodníků a začali jsme se dívat na prodejní proces jako na celek. Výsledkem je vyšší ziskovost a sebevědomější tým, který jde k jádru potřeb zákazníků.

Miroslav Ramach, majitel Exteria

Tato kniha je velmi praktickým pomocníkem pro všechny obchodníky, začínající i pokročilé. Komplexně poradí, jak být úspěšný, a zároveň v ní najdete velmi chytře sepsané tipy a rady na základě cenných zkušeností Honzy, který je špička ve svém oboru.

Johnny Wolf, zakladatel řetězce Film Legends Museum

Na knize oceňuji, že se nesnaží hledat zkratky a rychlé techniky. Jde o systematický přístup, který funguje dlouhodobě, a to je pro mě klíčové.

Leo Schaffer, majitel Odonto

manažeři obchodních týmů a obchodníci

Honzova kniha je pro mě odraz reality, jak to ve světě obchodu funguje. S mnohými situacemi, které popisuje, se denně potkávám v práci. V knize jsou skvěle popsané jednotlivé praktické rady, které pomohou jak nováčkovi, tak i ostřílenému obchodníkovi.

Šimon Kočí, obchodní ředitel Dateio

Nová kniha Honzy Ne! Já nic nechci. ve své druhé edici mě oslovila ještě víc než ta první. Pokud jste obchodník hledající praktické tipy a konkrétní návody, jak se zlepšit, tato kniha je přesně pro vás. Honza píše lidským jazykem a nabízí maximálně využitelné rady pro každodenní praxi.
Martin Šplíchal, obchodní ředitel ProfiFP

Na prvním vydání jsem kdysi postavil základy své obchodní kariéry. Druhé vydání ale vnáší mnohem modernější pohled pro potřeby dnešní doby. Hlavně s konkrétními praktickými tipy, to oceňuji. Dobrá práce!

Daniel Rampas, obchodník Česká spořitelna

Honzovi se v knize podařilo vystihnout to nejpodstatnější z obchodního procesu. Kniha je skvěle strukturovaná, přehledná a bohatá na příklady z praxe. Oceňuji, že Honza drží krok s moderními trendy a zahrnul například kapitoly o využití umělé inteligence či sociálních sítí, díky nimž mohou obchodníci dosáhnout vyšší efektivity a rychle se zlepšovat. Tuto knihu doporučím každému obchodníkovi ve své společnosti.
Pavel Kupka, ředitel Golden Gate
Kniha kopíruje jak celkový prodejní proces, tak i činnosti, které obchodník dělá „od začátku do konce“. Opravdu užitečné jsou ke správným příkladům i ty nesprávné, které jsou mezi obchodníky mnohem rozšířenější a nejeden se v nich určitě zhlédne. Toto vydání je pro ambiciózní obchodníky základní manuál na cestu k úspěchu.
Miroslav Princ, lektor a autor knih o telefonování
Předchozí verze knihy Ne! Já nic nechci. mě nadchla svou praktičností a přístupností. Tato nová edice však posouvá hranice ještě dál – aktualizované kapitoly reflektují současné trendy a nově přidané sekce, jako například využití AI v obchodě či systematická práce, jí přinášejí zcela nový rozměr. Jako obchodní ředitel oceňuji zejména důraz na reálné příklady z praxe, které inspirují k okamžité aplikaci. Pro mě osobně je tato kniha nejen praktickým průvodcem, ale i zdrojem nové energie pro každodenní výzvy v obchodě.
Jiří Mazal, obchodní ředitel Flowmon Networks

Hodně úspěchů a skvělých obchodních výsledků.

Jan Laibl

Objednávka nové edice knihy 
Ne! já nic nechci!

Včetně všech bonusů zdarma.

Kdo potřebuje tuto knihu vlastnit?

Obchodníci

kteří chtějí sebejistě prodávat a snadno získávat nové zákazníky.

Manažeři obchodních týmů

kteří chtějí, aby obchodníci
přinášeli více uzavřených
zakázek (a hodnotnějších).

Majitelé firem

kde obchod přináší značnou
část zakázak a chtějí výrazně
zlepšit své obchodní výsledky.

Časté dotazy
a odpovědi

Kniha vám bude doručena do 13.12. Takže do Vánoc ji budete určitě mít.

První vydání knihy bylo v roce 2015, od té doby se hra výrazně změnila a do nové edice autor knihy přidal velké množství nových metod, postupů, úvah a také ji rozšířil o témata, které v roce 2015 ještě ani neexistovaly nebo byly v plenkách. Např. využití CRM systémů, AI, postupy pro online schůzky, apod.

©2015–2024 - Všechna práva vyhrazena | www.prospirio.cz

Počkejte ☝️ Už koluje po vašem obchodním oddělení PlayBook prodejních stylů? Stáhněte si ho ZDARMA

Odpoví vám na otázky jako:
⏱️ Jak uzavírat obchody rychleji a s menší námahou?
🤝 Jak mít dlouhodobě výkonný obchodní tým
💰 Jak duplikovat výsledky nejlepšího obchodníka?