Nová edice bestselleru pro obchodníky z roku 2014 - Nyní 2x více know-how, nové metody a postupy.
Navíc s extra bonusy ZDARMA.
Knihu pro obchodníky, kteří chtějí více zákazníků a prodejů.
První vydání této knihy z roku 2014 se stalo bestsellerem, a nyní po 10 letech, vydávám aktualizované vydání, ve kterém najdete 2x více know-how, nové metody a postupy.
Tato kniha zásadně změnila náš přístup k obchodu – naučila nás skutečně naslouchat potřebám zákazníků, což vedlo k přirozenému nárůstu prodejů. Oceňuji zejména spoustu praktických příkladů a konkrétních postupů, které jsme mohli okamžitě využít v našem obchodním procesu. Získali jsme tak větší tah na branku a především lepší výsledky.
Na prvním vydání jsem kdysi postavil základy své obchodní kariéry. Druhé vydání ale vnáší mnohem modernější pohled pro potřeby dnešní doby. Hlavně s konkrétními praktickými tipy, to oceňuji. Dobrá práce!
Daniel Rampas, obchodník, Česká Spořitelna
Navíc s extra bonusy ZDARMA.
Dobrý obchodník si dokáže stabilně vydělávat více než jeho šéf. Např. v naší firmě si dobrý obchodník odnáší i půl mil. za měsíc.
Ne proto, že by měl oslňující charisma, ale proto že využívá fungující know-how.
Já osobně jsem pomáhal stovkám obchodníkům zlepšit jejich obchodní výsledky a za 2 dekády, kdy se obchodu věnuju vidím, jak se obchod mění, ale obchodníci ne.
Možná i vy cítíte, že získávat nové zákazníky je stále těžší a těžší.
Vidíte, jak se každý obchodní případ neskutečně táhne a nevíte, jestli a kdy zákazník řekne “ano” nebo “ne”.
Někdy i “ne” je pro vás vysvobození, protože alespoň víte, na čem jste. Do té doby stále jen čekáte a doufáte.
Každý měsíc začínáte nový boj a čekáte, kdy konečně narazíte na ten velký deal. Možná ho máte už za sebou, ale o to víc ho chcete zopakovat.
Když se ohlédnete do minulosti, často zjistíte, že v práci trávíte víc a víc času, ale výsledky rozhodně lepší nejsou.
Bojujete s nedostatkem relevantních leadů, s tlakem zákazníků na cenu, s konkurencí a říkáte si, že určitě existuje nějaká cesta, které vede k vytouženým výsledkům.
Ale… jaká to je? Říkáte si.
Řešení jste určitě už hledali. A tak jste si poslechli tu někoho na konferenci, tu někoho na webináři a také někoho dalšího na školení.
Možná se vám získané informace zdáli i hodnotné. Ale očekávané zvýšení prodejů se nedostavilo.
Proč?
Protože vám byly předány pouze útržky.
Vy ale potřebujete kompletní know-how. Potřebujete systém, metody a postupy, jak najít, oslovit, získat a udržet nové (a velmi bonitní) zákazníky.
Navíc s extra bonusy ZDARMA.
Získáte obrovské množství inspirace a příkladů z praxe.
To celé povede k násobnému zvýšení vaší obchodní úspěšnosti.
Navíc s extra bonusy ZDARMA.
Např. schůzka a osobní jednání je v celé obchodní strategii jedna z nejdůležitějších věcí.
Pokud si připravíte zákazníka ještě před jednáním, výrazně tím ovlivníte průběh schůzky i její výsledek.
Většina obchodníků před schůzkou pošle jen email s připomenutím. To je málo.
Zašlete e-mail, kde shrnete, co by měl zákazník vědět před schůzkou. Může jít o klíčová témata, která budete probírat.
Příklad e-mailu:
Vážený pane/paní [Příjmení],
těším se na naši nadcházející schůzku a napadlo mě vám předem poslat několik informací, které nám pomohou využít čas na maximum. V příloze (či prostřednictvím níže uvedeného odkazu) naleznete krátké video / materiály, které se zaměřují na XY. Toto video / tyto materiály vám pomohou získat lepší představu o tom, co budeme probírat / co řeší podobní zákazníci / apod., a vy si můžete připravit případné otázky.
[Odkaz na video]
Těším se na setkání!
S pozdravem
[Vaše jméno]
Navíc s extra bonusy ZDARMA.
Postupy a metody, které v knize NE! Já nic nechci! odhalíte, jsou všechny podložené úspěšnou praxí a mnohaletými zkušenostmi v obchodě.
Já a můj tým jsme pomohli zlepšit obchodní výsledky více než 380 obchodních týmů.
Mými kurzy, workshopy, semináři prošlo nebo si pořídilo některou z mých knih více než 24 000 obchodníků, manažerů a majitelů firem.
Obchodní výsledky u našich klientů, kterým pomáháme zvýšit růst, hovoří sami za sebe.
„Na závěr úspěšného Q2 jsme si v rámci Shoptet Sales academy exkluzivně pozvali legendu sales mentoringu v ČR Honzu Laibla a navázali na náš první workshop, který pro nás Honza dělal před čtyřmi lety ještě za časů, kdy měl Shoptet 40 lidí a seděli jsme v rodinných kanclících na Francouzské. Prošli jsme toho opravdu hodně, od běžné argumentace až po témata jako mentální hygiena a motivace obchodníka. Honzo díky, náš obchodní arzenál je ready na Q3!“
Štěpán Karoch
CSO, Shoptet
Jan Skryja
Zakladatel
Cesta úspěšných
“Geniální myšlenkové pochody Honzy nás vždy zavedou na brilantní, a přesto jednoduché řešení. Vždy nám ukáže tu nejlepší možnou cestu, i přesto že sám pracuje v úplně jiném oboru. Zkrátka špičkový obchodník, který se rád podělí o své vědění a posune vás o stupínek výš.”
Michal Zilvar
Senior konzultant
eDO finance
Eduard Janda
Majitel Eduard Janda Reality
Kristýna Stehnová
Business development consultant
“Honzovo know-how bych doporučil všem, kdo se chce zlepšit ve schopnostech prodeje a kdo ví, že je to více než důležité – nejen pokud jste obchodník.”
Filip Dřímalka
Zakladatel
Digiskills
Martin Lukeš
Ředitel
KRC Team
Jana Mužná
Strategický HR manažer
Alza
Osvědčené obchodní postupy
a metody vám předá
Honza se věnuje přes 20 let obchodním strategiím s důrazem na naplnění cílů. Nachází nové cesty a příležitosti, které ostatní nevidí, a konkrétní způsoby jejich realizace. Způsobuje momenty, které mění postoje lidí ve firmě a dodávají jim odvahu k akci.
Honza za svou kariéru už pomohl firmám jako jako
ČSOB, Equa bank (Raiffeisenbank), ČEZ, E.ON, Freelo, Benu, Shoptet, Zoot, Cyrrus, O2 Czech Republic, Alza.cz, Accond, Vexta, GHV, České překlady, Just a mnoho dalším.
Navíc s extra bonusy ZDARMA.
Dobrou zprávou je, že je nemusíte nikde hledat a trávit roky a roky zkoušením. Nemusíte skládat složitou skládačku kroků a postupů.
Díky knize NE! Já nic nechci! máte možnost získat ucelené postupy, které stačí okopírovat a začít používat v praxi.
Pokud budete tyto postupy aplikovat do praxe, budete se posouvat ve svých obchodních výsledcích opravdu rychle.
Získáte ukázky z praxe a celé obchodní know-how pohromadě.
Pokud zodpovědně aplikujete uvedené postupy do praxe, rok 2025 pro vás bude zlomový.
Vaše znalosti vám totiž nikdo nevezme.
Můžete je využít a být lepší. Žádná horší varianta neexistuje.
Nebo můžete opustit tuto stránku a rok 2025 prožít beze změny.
Otázkou je, co vám přinese větší benefit.
Výtisk knihy obdržíte do 13.12.
Po koupi knihy budete mít navíc možnost připojit se do osobního online mentoringu, který poběží 2 měsíce (leden – únor) a budete tak mít příležitost nastartovat rok 2025 na maximum. Tato možnost je dostupná pouze pro prvních 50 z vás.
Ke knize si navíc můžete přidat můj online kurz Profese obchodník, ve kterém na vás čekají informace z praxe a ukázky, tak abyste věděli, jak vše ihned aplikovat. Kdykoliv se můžete ke kurzu vrátit, připomenout si nějaké myšlenky a možná řešení, a to klidně před důležitou schůzkou.
Navíc získáte spoustu materiálů, díky kterým posunete své dovednosti ještě rychleji a rovnou si je i procvičíte, než půjdete do akce.
majitelé firem
Díky této knize jsme přestali řešit jen každodenní výkony obchodníků a začali jsme se dívat na prodejní proces jako na celek. Výsledkem je vyšší ziskovost a sebevědomější tým, který jde k jádru potřeb zákazníků.
Miroslav Ramach, majitel Exteria
Tato kniha je velmi praktickým pomocníkem pro všechny obchodníky, začínající i pokročilé. Komplexně poradí, jak být úspěšný, a zároveň v ní najdete velmi chytře sepsané tipy a rady na základě cenných zkušeností Honzy, který je špička ve svém oboru.
Johnny Wolf, zakladatel řetězce Film Legends Museum
Leo Schaffer, majitel Odonto
manažeři obchodních týmů a obchodníci
Šimon Kočí, obchodní ředitel Dateio
Na prvním vydání jsem kdysi postavil základy své obchodní kariéry. Druhé vydání ale vnáší mnohem modernější pohled pro potřeby dnešní doby. Hlavně s konkrétními praktickými tipy, to oceňuji. Dobrá práce!
Daniel Rampas, obchodník Česká spořitelna
Hodně úspěchů a skvělých obchodních výsledků.
Jan Laibl
Včetně všech bonusů zdarma.
kteří chtějí sebejistě prodávat a snadno získávat nové zákazníky.
kteří chtějí, aby obchodníci přinášeli více uzavřených zakázek (a hodnotnějších).
kde obchod přináší značnou část zakázak a chtějí výrazně zlepšit své obchodní výsledky.
Kniha vám bude doručena do 13.12. Takže do Vánoc ji budete určitě mít.
První vydání knihy bylo v roce 2015, od té doby se hra výrazně změnila a do nové edice autor knihy přidal velké množství nových metod, postupů, úvah a také ji rozšířil o témata, které v roce 2015 ještě ani neexistovaly nebo byly v plenkách. Např. využití CRM systémů, AI, postupy pro online schůzky, apod.
©2015–2024 - Všechna práva vyhrazena | www.prospirio.cz
Vážení návštěvníci, tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Abyste rychleji našli to, co hledáte a nezobrazovaly se vám reklamy na věci, které vás nezajímají. K tomu potřebujeme od Vás souhlas se zpracováním těchto souborů. Detaily o použitých cookies najdete na stránce Informace o zpracování cookies. Potěší nás, když přijmete naše cookies. Děkujeme.
Odpoví vám na otázky jako:
⏱️ Jak uzavírat obchody rychleji a s menší námahou?
🤝 Jak mít dlouhodobě výkonný obchodní tým
💰 Jak duplikovat výsledky nejlepšího obchodníka?