...

Máte dotaz? Chcete poradit?

Jsme online

Po–Pá: 8.00–18.00
Nečekejte na nic a zavolejte hned!

Nečekejte na nic a zavolejte hned!

Připadá vám, že začít získávat nové zákazníky po telefonu je složité? Pouhá představa, že byste měli zvednout telefon a zavolat vás odrazuje? Máme tip.
Připadá vám, že začít získávat nové zákazníky po telefonu je složité? Pouhá představa, že byste měli zvednout telefon a zavolat vás odrazuje? Máme tip.

Připadá vám, že začít získávat nové zákazníky po telefonu je složité? Už pouhá představa, že byste měli vymýšlet telefonní manuál, připravit se na námitky a vést si statistiku vás odrazuje od toho, abyste vůbec začali? Je mi jasné, že tento příspěvek čtete vy, kdo bez důkladné přípravy a několika variant reakcí na námitky, nezvednete telefon a nedokážete si následující řádky představit v praxi. Na druhou stranu se potkávám i s vámi, kdo “prostě chcete JEN zavolat a domluvit prodej bez těch všech opičáren okolo”.

Pro mě jako člověka, jehož zakázka je nejčastěji “chci více schůzek a obchodů”, je klíčové udržet aktivitu, prostě co nejvíce provolaného času/vytočených čísel, a to i na úkor kvality. Potvrdilo se mi, že lepší je zavolat alespoň nějak, než nijak. Pokud z jakéhokoliv důvodu čekáte na lepší časy, nečekejte a začněte hned teď. Pro začátek třeba úplně jednoduchý hovor ve stylu: “Jsem ten a ten a chci se zeptat, jestli vám můžeme dodávat…”. S takovým hovorem asi nevyhrajete, ale stačí na to, abyste domluvili alespoň něco. Moje statistika ukazuje, že určitá skupina zákazníků vždy kývne bez ohledu na způsob vedení hovoru a relativně významná skupina zákazníků tak jako tak přebírá vedení hovoru a tady je šance právě pro vás, kdo chcete “jen volat”. 

Rád bych povzbudila všechny z vás, kdo čekáte, až bude nějaká část procesu dokonalá a pak se do toho pustíte. Nečekejte! Začněte hned! 

Je to stejné jako s během – do cíle pravděpodobně doběhnete i v plážových žábkách, jen se možná vícekrát zraníte, budete mnohem více unavení a možná ani nedoběhnete včas, ale doběhnete. Vyzkoušejte ten nejjednodušší hovor, co vás napadne, nepremýšlejte, co a jak řeknete, prostě volejte a oslovujte vaše zákazníky tak “jak vám huba narostla” a možná si dělejte poznámky o tom, proč hovor (ne)skončil podle vašeho očekávání pro případ, že se v budoucnu budete chtít zlepšovat a vynakládat na cestu k cíli méně energie.

Pokud byste chtěli pomoci s tvorbou vašeho telefonního manuálu, můžete využít konzultace nebo workshopu Po telefonu si zvládne každý domluvit schůzku, kde si odnesete telefonní manuál na míru.

Přeji vám úspěšné obchody

Autor článku

Specialista na obchod a zákaznickou péči

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.