Taky věříte tomu, že se online nedá prodávat a na osobní schůzku nic nemá? Osobní setkání má svoje místo. Ale je šílenství se nenaučit využívat online nástroje na obchod a podporu byznysu. Ukážu vám, jak prodávat v online světě se stejnou úspěšností a naopak využít online ještě k jejímu zvýšení.
Dnes nebudu chodit kolem horké kaše a rovnou vám řeknu, v čem je ta největší chyba. Je to v přístupu ke schůzce. Většina obchodníků přistupuje k online schůzce úplně stejně jako k osobní a co nejde udělat, to nedělají a nehledají možnosti.
Čemu věnovat pozornost:
- Vytvořte si neprůstřelnou taktiku, aby se s vámi zákazník chtěl potkat online a motivaci pro něj, proč by se na ni měl těšit
- Vytvořte si prodejní proces pro online nástroje
- Vytvořte si kroky, jak zvýšíte svou důvěryhodnost a kredit u vašich (potenciálních) zákazníků i přes online nástroje
- Zmapujte si online nástroje, které můžete ve svém oboru využívat a naučte se s nimi v základu pracovat (reakce na námitku “nevím jak”)
- Zpracujte si nejčastější námitky a jak na ně budete reagovat
- Zrevidujte si kvalitu zvuku a videa a vytvořte plán vylepšení
- Zamyslete se, jak komunikujete svou hodnotu a upravte komunikaci do online světa
Můžete se do jednotlivých bodů pustit a hledat ideální řešení, nebo využijte již vytvořeného online kurzu, kde získáte odpověď na všechny body výše zmíněné a praktické informace, které zaručeně fungují. Ušetříte čas s hledáním a snadno začnete aplikovat doporučení a pracovat s materiály, které jsem pro vás zpracoval.
Najdete tam příklady z praxe, tipy na nástroje, reakce na ty nejčastější námitky, checklisty a vychytávky pro co nejlepší vedení schůzky, abyste i přes kameru uměli předat emoce a energii, která velmi často chybí a dotáhli jste schůzku k cíli. Ať už se bude jednat o první schůzku s potenciálním klientem, samotný prodej nebo follow up po nákupu. Staňte se profesionálním obchodníkem v onlinu ještě dnes: online kurz.
Ať se vám daří i v online světě
Petr Bernadič