...

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Není možné stihnout všechno. Vyberte si jen to skutečně důležité a dělejte to na 100 procent

Není možné stihnout všechno. Vyberte si jen to skutečně důležité a dělejte to na 100 procent

Cílem time managementu není stihnout všechno. Jeho cílem je stihnout všechno, co je důležité. Nemusíte nutně právě teď zároveň měnit aplikace pro obchod, předělávat databázi zákazníků a implementovat nové věci do prodejního manuálu… Obchod se nedá dělat s jazykem na vestě. To je šílenost, kterou nikdo dlouho nevydrží.
Cílem time managementu není stihnout všechno. Jeho cílem je stihnout všechno, co je důležité. Nemusíte nutně právě teď zároveň měnit aplikace pro obchod, předělávat databázi zákazníků a implementovat nové věci do prodejního manuálu… Obchod se nedá dělat s jazykem na vestě. To je šílenost, kterou nikdo dlouho nevydrží.

Dokonce se dostanete do stavu, kdy aktivity z diáře nikdy neuděláte. Prostě na ně nebudete mít čas nebo energii.

Plánovat je třeba reálně. Vyškrtejte diář a nechte v něm jen to nejdůležitější. Pracujte na sobě kontinuálně. Přidávejte si nové aktivity postupně. Ale! Když už si aktivitu do diáře přidáte, dělejte ji na 100 procent!

Je k ničemu, když za týden uděláte 2000 aktivit, ale každou jen na deset procent (protože jinak to energeticky neutáhnete). A abyste si potom říkali, “udělal jsem toho spoustu, ale vlastně nemám žádný výsledek.” To s námi totiž obchod a profese obchodníka umí udělat moc dobře.

Aktivity dělejte na 100 procent, buďte do nich plně vtažení. Berte takovou činnost jako hru, která vám vrátí energii, kterou do ní dáte.

Když to shrnu. Vyškrtejte diář a nechte v něm ty nejdůležitější aktivity, které vám pomůžou vydělat peníze a dostat se na takové výsledky, které potřebujete. A teprve potom přidávejte další a laďte úspěšnosti.

PS: Najděte si odměnu za to, když se vám podaří plánované aktivity dodržet. Třeba “doma si dám skleničku vína” nebo “půjdu se projít na procházku” … nemusí to být nic komplikovaného. Cílem je, aby odměna za dobře odvedenou práci nebyla zase jenom práce. Což my lidi umíme perfektně.

Honza Laibl

Autor článku

Co-founder | Specialista na tvorbu byznys strategií a propojení marketing & sales (founder Channel Partners holding)

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.