...

Máte dotaz? Chcete poradit?

Jsme online

Po–Pá: 8.00–18.00
Normálnost, komfortní zóna, nováčci a potřeby zákazníka

Normálnost, komfortní zóna, nováčci a potřeby zákazníka

Tento díl odstartovala myšlenka, co je normální. Je dobře být normální?
Tento díl odstartovala myšlenka, co je normální. Je dobře být normální?

Padaly opět zajímavé dotazy, na které Honza odpovídal. 

A to:

  • Co je “normální”?
  • Jak nováčkům vysvětlit, že v komfortní zóně nedosáhnou toho, co by v životě chtěli?
  • Jak u nového obchodníka zefektivnit adaptaci a jeho první měsíc?
  • Jak vytvořit v zákazníkovi potřebu?
  • Má obchodník se zákazníkem řešit jen byznys nebo v něm vyvolávat i osobní sympatie?

Přeji Vám úspěšné obchody

Honza Laibl

Autor článku

Co-founder | Specialista na tvorbu byznys strategií a propojení marketing & sales (founder Channel Partners holding)

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.