...

Již brzy vydám novou edici knihy

NE! Já nic nechci!

Předprodej se slevou 40 % začne za:

Dnů
Hodin
Minut
Vteřin

Prodáváte stejným způsobem jako před rokem?

A je pro vás stále těžší a těžší získávat nové zákazníky?

Už to není podloženo jen vaším pocitem, ale i výsledkami v tabulce, časem stráveným prací a nebo dokonce i příjmy?

Získávání nových zákazníků věnujete stále víc a víc úsilí a času?

Přijde vám, že každé uzavření nového obchodu se neuvěřitelně táhne?

Rozumím vám.

S těmito problémy se setkávám každý den u obchodníků, manažerů a majitelů firem, kterým já a můj tým pomáháme zvyšovat obchodní výsledky.

Pokud nepřicházíte s novými obchodními strategiemi, získávání nových zákazníků je (a bude) těžší a těžší.

Vaše obchody stagnují, morálka, radost z práce a vlastní sebedůvěra upadají.

Proč?

Protože hra se změnila.

Pokud se nebudete učit pracovat:

  • Se svou hlavou
  • S novými technologiemi
  • S účinnými prodejními postupy
  • S efektivními pre-sales postupy

Můžete se postupně potýkat s úpadkem, a dohnat ostatní bude stále náročnější.

O skvělé obchodníky se firmy budou prát.

Což se už děje.

Skvělý obchodník se nehlásí na inzeráty, skvělý obchodník si vybírá z nabídek, které dostává.

Skvělý obchodník nemá obavy o své příjmy. Skvělý obchodník dokáže vydělávat víc než jeho nadřízený.

  • Plní si sny
  • Užívá si úspěch
  • A motivuje ostatní

Otočit kormidlem a začít aplikovat účinné postupy, které vystřelí vaše obchodní výsledky není složité.

Dobrou zprávou je, že je nemusíte nikde hledat. Nemusíte skládat složitou skládačku kroků a postupů dohromady sami.

Již brzy budete mít možnost získat ucelé postupy, které stačí okopírovat a začít používat v praxi.

Pokud budete tyto postupy aplikovat do praxe, budete se posouvat ve svých obchodních výsledcích opravdu rychle.

Získáte ukázky z praxe a celé obchodní know-how pohromadě.

Nemusíte si kupovat žádné drahé kurzy, workshopy a školení.

Již brzy vydám novou edici knihy NE! JÁ NIC NECHCI!

A pokud zodpovědně aplikujete uvedené postupy do praxe, rok 2025 pro vás bude zlomový.

Co se v nové edici knihy NE! Já nic nechci! dozvíte:

Účinné prodejní styly

Naučíte se psychologii konzultativního prodeje a pomocným metodám, které se za mých 20 let v obchodě ukázaly jako nejúčinnější.

Jak ovlivnit rozhodnutí zákazníka a vyvolat potřebu koupit

Způsob o 3 krocích, kterým vyvoláte emoce a pocity vedoucí k nákupu. Příklady otázek a konkrétních situací.

Zásady úspěšného prodeje

8 prodejních postupů, díky kterým násobně zvýšíte pravděpodobnost uzavření obchodu.

Jak se připravit na námitky
zákazníka

Příklady a ukázky předcházení
 námitkám + jejich pozitivní vyřešení. Způsoby, jakými dostat do úst potenciálního zákazníka to, co chcete, aby řekl.

Jak překonat strach z neúspěchu a získat potřebné obchodní sebevědomí

Pochopení 3 nejčastějších strachů a 5ti krokový postup, jak se jich zbavit a získat sebevědomí potřebné pro akci.

Jak se připravit na schůzku jako skvělý obchodník (offline i online)

Skvělý obchodník si potenciálního zákazníka dobře připraví ještě před samotným jednáním. V knize se dozvíte, jak na to.

Vedení úspěšného obchodního jednání, které vede k prodeji

3 ověřené principy úspěšného obchodního jednání. Jak reagovat na zákazníkovi otázky a směřovat k vašemu cíli a jak na to, aby vám zákazník sám sdělil, co mu máte říct, aby produkt koupil + konkrétní příklady situací a vět.

Jak ovlivnit rozhodnutí zákazníka a vyvolat potřebu koupit

Způsob o 3 krocích, kterým vyvoláte emoce a pocity vedoucí k nákupu. Příklady otázek a konkrétních situací.

Jak akvizovat zákazníky v B2B

5 podrobně rozepsaných kroků, díky kterým zlepšíte svou úspěšnost při akvizici nových zákazníků v B2B. Získáte kontrolu nad svými obchody a naučíte se akvizovat i velké klienty.

Jak se připravit na námitky zákazníka

Příklady a ukázky předcházení námitkám + jejich pozitivní vyřešení. Způsoby, jakými  dostat do úst potenciálního zákazníka to, co chcete, aby řekl.

Metody uzavírání a jak pracovat se zákazníkem, který “to” chce rozmyslet

Konkrétní ukázky dialogů a variant, jak vést rozhovor při uzavírání a jak pracovat se zákazníkem, který si chce obchod rozmyslet + specifika v B2B.

Osvědčený postup, jak komunikovat se zákazníky v různých fázích

Jak postupovat se zákazníkem, který už řekl "ano", se zákazníkem, který se "rozmýšlí" a se zákazníkem, který říká "ne". Jak efektivně pracovat s vlastním systémem kontaktů. A jak udržovat kontakty aktivní a jak kontakty rozvolávat + jak vytěžit stávající zákazníky.

Snadné navázání vztahu se zákazníkem

Jak odstranit 5 nejčastějších obav zákazníka a nejúčinnější metody, jak rozpovídat zákazníka pomocí “můstků” + ukázky rozhovorů.

Ovládnutí telefonování a získávání nových příležitostí

Umění 4 krokového postupu domluvení osobní schůzky. Jak překonat asistentky a větu „Pošlete mi to do mailu". Jaký je rozdíl mezi studenými a teplými kontakty?

Time-management úspěšného obchodníka

Systém, díky kterému nebudete přebíhat od úkolu k úkolu, nebudete se ztrácet v nekonečném seznamu tasků a každý den budete přesně vědět s čím začít.

Efektivní využití AI v obchodě

Jak využít AI v praxi, aby skutečně přinášelo užitek a zrychlovalo práci. Jak pomocí AI vytvářet souhrny posledních jednání s klientem, souhrny pro klienta, generovat nabídky a jak si z AI vytvořit vlastní asistentku, která vám bude vytvářet logické návazné úkoly.

Osvědčené obchodní postupy
a metody vám předá

JAN LAIBL

Honza se věnuje přes 20 let obchodním strategiím s důrazem na naplnění cílů. Nachází nové cesty a příležitosti, které ostatní nevidí, a konkrétní způsoby jejich realizace. Způsobuje momenty, které mění postoje lidí ve firmě a dodávají jim odvahu k akci.

Honza za svou kariéru už pomohl firmám jako jako
ČSOB, Equa bank (Raiffeisenbank), ČEZ, E.ON, Freelo, Benu, Shoptet, Zoot, Cyrrus, O2 Czech Republic, Alza.cz, Accond, Vexta, GHV, České překlady, Just a mnoho dalším.

Štěpán Karoch
CSO, Shoptet

„Na závěr úspěšného Q2 jsme si v rámci Shoptet Sales academy exkluzivně pozvali legendu sales mentoringu v ČR Honzu Laibla a navázali na náš první workshop, který pro nás Honza dělal před čtyřmi lety ještě za časů, kdy měl Shoptet 40 lidí a seděli jsme v rodinných kanclících na Francouzské. Prošli jsme toho opravdu hodně, od běžné argumentace až po témata jako mentální hygiena a motivace obchodníka. Honzo díky, náš obchodní arzenál je ready na Q3!“

Tyto značky vyhledávají
Honzovo know-how

105%

nárůst obchodních výsledků

2x více

platících zákazníků

za 1 rok

Splněny obchodní plány na 2 roky

400%

nárůst sjednaných obchodních schůzek

Ukázka z knihy

Kdo potřebuje tuto knihu vlastnit?

Obchodníci

kteří chtějí sebejistě prodávat a snadno získávat nové zákazníky.

Manažeři obchodních týmů

kteří chtějí, aby obchodníci
přinášeli více uzavřených
zakázek (a hodnotnějších).

Majitelé firem

kde obchod přináší značnou
část zakázak a chtějí výrazně
zlepšit své obchodní výsledky.

©2015–2024 - Všechna práva vyhrazena | www.prospirio.cz

Počkejte ☝️ Už koluje po vašem obchodním oddělení PlayBook prodejních stylů? Stáhněte si ho ZDARMA

Odpoví vám na otázky jako:
⏱️ Jak uzavírat obchody rychleji a s menší námahou?
🤝 Jak mít dlouhodobě výkonný obchodní tým
💰 Jak duplikovat výsledky nejlepšího obchodníka?