...

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Oni(!) jsou důležití

Oni(!) jsou důležití

Jak si po letech udržet nadšení, když proti nám stojí rutina, vyhoření a nula energie? Na co si dát v jednání pozor a na co si zákazník potrpí?
Jak si po letech udržet nadšení, když proti nám stojí rutina, vyhoření a nula energie? Na co si dát v jednání pozor a na co si zákazník potrpí?

Tento díl Honza odstartoval myšlenkou, jak se vyhnout vyhoření a udržet si nadšení a chuť do dalších kroků, ačkoliv může být pro vás práce už rutinní záležitostí.

Jak si po letech udržet nadšení a chuť, když proti nám stojí rutina, vyhoření a energetické dno? Já sám doporučuju systém “výzev” – je fantastický pro získání nového impulsu. Ukážeme si konkrétní příklady, jak ho používat a získat zpět obchodnickou chuť.

Při jednání se zákazníkem je pro něj ve výsledku ten nejdůležitější on sám. Stejně tak je mu docela jedno, co vy byste rádi… Na co si dát v jednání pozor, čím neprovokovat a na co si zákazník potrpí?

Povedlo se mi někdy někoho poškodit? Ano, povedlo. A taky jsem za to dostal velkou facku od života. Svěřím se vám, jak jsem se s tím vyrovnával (a doufám, že vám to pomůže stejnou facku nedostat).

Přeji Vám úspěšné obchody

Honza Laibl

Autor článku

Co-founder | Specialista na tvorbu byznys strategií a propojení marketing & sales (founder Channel Partners holding)

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.