Zákaznická péče
Zvyšujeme spokojenost zákazníků a děláme zákaznickou podporu ziskovým oddělením.
Tvorba a inovace call scriptů, komunikace na chatu, zlepšení dovedností operátorů, funkční metody, ale i nástroje ke zvýšení efektivity operátorů. To vše pro vaši lepší a výkonnější zákaznickou péči.
Tvorba a inovace call scriptů, komunikace na chatu, zlepšení dovedností operátorů, funkční metody, ale i nástroje ke zvýšení efektivity operátorů. To vše pro vaši lepší a výkonnější zákaznickou péči.
Nastavujeme nové cíle, vize a hledáme cesty k vyšším výsledkům a efektivitě v oblasti zákaznické péče.
Naši klienti pochází z různých oblastí a velikostí firem.
Vnímáte zákaznickou péči jen jako oddělení pro lepší zákaznickou zkušenost? Udělejte i z něj ziskové oddělení.
Vytvořte nový potenciál a zvyšte návratnost na hovorech (RPC) a to díky nové strategii na zákaznické péči.
Možná, že i na vaší zákaznické lince odbavujete desítky příchozích hovorů, které jsou čistě jen nevyužitým potenciálem.
Nejenže vám ukážeme cestu k prodeji na zákaznické lince, ale také vám pomůžeme vnímat tuto službu jako další nástroj pro navýšení loajality vašich zákazníků. Pomůžeme vám projít každým krokem a vše zavést do reálného fungování v praxi.
Ať už máte jasnou představu o tom, co chcete, nebo hledáte nový směr, tým Prospirio vám pomůže najít cestu k efektivnější zákaznické péči.