Zvýšení úspěšnosti obchodních hovorů
Strach z telefonování, námitky ani jiné překážky vám už nebudou stát v cestě
Konkrétní tipy, metody a praktiky, jak zvýšit úspěšnost po telefonu, ať už vám jde o domluvení schůzek, obchod, retenci, up-sell či cross-sell.
Konkrétní tipy, metody a praktiky, jak zvýšit úspěšnost po telefonu, ať už vám jde o domluvení schůzek, obchod, retenci, up-sell či cross-sell.
Staňte se mistrem po telefonu, který vyřeší každou námitku a hovory bude končit schůzkou či prodejem.
Naši klienti pochází z různých oblastí a velikostí firem.
Z obchodních zástupců, asistentek, z pracovníků na zákaznických linkách a call center formujeme špičkové komunikátory a vyjednavače.
Individuální přístup, dlouholeté zkušenosti a odborné znalosti vám otevřou nový pohled na telefonickou komunikaci. Zbavíme vás strachu z telefonování, naučíme vás efektivně řešit námitky a ukončovat hovory tak, jak potřebujete vy.
Specialisté, kteří vás dovedou k dosažení stanovených cílů.
Naši specialisté, kteří mají více jak 15 let zkušeností v oblasti zákaznické péče, obchodu a komunikace, vám pomohou dosáhnout pokroku ve vaší telefonické komunikaci a dosahovat požadovaných výsledků.
Specialista na obchod a zákaznickou péči
- 15 let praxe
- 26 000+ spokojených zákazníků na lince
Specialistka na zákaznickou péči a prodej po telefonu
- 15 let praxe
- 6 000+ analýz hovorů s cílem zvýšení prodejních výsledků