Praha, 19. prosince 2023 – Poradenská společnost Prospirio, která pomáhá klientům k dlouhodobé udržitelnosti podnikání a obchodu, plánuje rozšíření své působnosti na zahraniční trhy. V České republice se již nyní etablovala na odbornou autoritu s ambicí stát se jedničkou oboru. „Naše síla spočívá ve stabilním týmu profesionálů s dlouholetou expertizou v různých odvětvích. Díky klíčovým specialistům se zkušenostmi napříč podnikatelským prostředím rozumíme skutečným potřebám podnikání, protože všechna doporučení máme osvědčena stálou praxí ve vlastních firmách s celkovými obraty přes miliardu korun,“ zdůrazňuje Jan Laibl, spoluzakladatel společnosti Prospirio. Ta v oboru není žádným nováčkem, s plněním byznysových cílů pomáhá podnikům a institucím již od roku 2015 a od té doby neustále prosperuje.
Společnost za dobu své existence, ještě pod názvem „Každý prodává“, stihla navrhnout a úspěšně implementovat strategické byznysové programy pro více než 380 firem. „Naše úsilí je zaměřeno na zvyšování ziskovosti klientů a posilování jejich schopnosti krizového řízení i celkové odolnosti. Vytváříme obchodní strategie na míru, přičemž klienty prakticky provádíme řešenými aktivitami a jsme jim aktivním partnerem po celou dobu spolupráce,“ vysvětluje Jan Laibl, kde vnímá zásadní přidanou hodnotu profesionálních služeb Prospirio. Tým spolupracujících specialistů na obchod a strategické řízení firem pravidelně směřuje své konzultace a cílenou podporu také k příležitostem inovací procesů v HR a aktivně pomáhá s rozvojem lidských zdrojů. Na základě širokého spektra ověřených strategií a know -how vytvářejí pokaždé na míru přizpůsobené plány, které dynamicky reagují na tržní výzvy, identifikují klientům nové příležitosti a posouvají je k prokazatelně lepším výsledkům.
Poradenskou společnost založili Jan Laibl a Petr Bernadič, specialisté na obchod a strategické vedení firem, kteří postupně vyprofilovali stabilní tým desítek zaměstnanců a spolupracovníků z řad těch nejlepších expertů ve svých oborech. V roce 2022 se k top managementu ještě připojil Filip Soukup, který přinesl nový vhled především na inovace a rozvoj. „Neříkáme klientům, co chtějí slyšet, ale co jim opravdu pomůže. Klademe důraz na efektivitu, individualizaci a osobní přístup. Umíme jednoduše vysvětlit, naučit, motivovat, dodat odvahu ke změnám, a navíc vše uvést do praxe,“ popisuje způsob práce Filip Soukup, obchodní ředitel Prospirio, jejíž služby nejčastěji využívají středně velké firmy a divize velkých korporací, které v rámci svého podnikání obvykle využívají obchodní týmy či zákaznické linky a call centra. Navržené a úspěšně realizované strategie již pomáhají k lepším obchodním výsledkům například významným hráčům v segmentech bankovnictví, telekomunikace, e-shopů a SaaS aplikací anebo sítě lékáren.
Identita a vize Prospirio se v posledních letech dynamicky posunula k novému a modernímu stylu komunikace firemních hodnot i budování silnějších vztahů s klienty a partnery. Klíčová je přehlednost a srozumitelnost služeb, jejichž vývoji firma věnovala mimořádnou pozornost. Pro lepší čitelnost na všech úrovních a příležitosti ke komunikaci celé šíře poskytovaných služeb se zakladatelé v roce 2023 rozhodli pro změnu názvu na Prospirio.
Výhodou nabízených služeb je i komplexní pokrytí všech rolí, které běžně ovlivňují efektivní chod firem, což optimalizuje náklady a koordinaci práce, plnění cílů i termínů. „Ačkoliv primárně cílíme na obchod, přesah máme i do dalších oblastí, abychom mohli efektivně reagovat na potřeby klientů. Schopnost poskytovat ucelený řetězec služeb nám otevírá nové obchodní příležitosti, jak využívat dosavadních zkušeností i synergických efektů našeho portfolia,“ vysvětluje byznysové výzvy Petr Bernadič, spoluzakladatel Prospirio. Společnost se postupem času dostala do pozice, kdy je připravena vyslyšet zvýšenou poptávku a nabyté zkušenosti s jasnou vizí využít také v rámci mezinárodní expanze chystané v nadcházejícím roce. A tím ambiciózní plány rozhodně nekončí. Poradenství a aktivní podpora se v příštím období zaměří také na systematický rozvoj talentů ve firmách a v pokročilé fázi příprav je i projekt vlastního akceleračního programu. „Rozhlížíme se po akvizičních příležitostech, kterými bychom rozšířili naše fungující podnikání. V propojování byznysů s přidanou hodnotou vidíme velký smysl,“ poodkrývá plány Jan Laibl, který v souvislosti s budoucím směřováním Prospiro připouští i možnost vzniku kapitálového fondu.
Více na www.prospirio.cz
Fotografie ke stažení: ZDE