Naše více jak půlroční práce je u konce a my se konečně můžeme s vámi podělit o tuto skvělou novinku. Se Školícím centrem Jana Laibla se loučíme a přicházíme pod novým brandem Každý Prodává, který s sebou přináší několik změn, ze kterých budete stejně nadšení jako my. Díky desítkám hovorů a schůzek s našimi klienty jsme rozšířili a upravili naše služby tak, abychom vám mohli pomoci v dosahování vyšších obchodních výsledků s ohledem na nynější situaci na trhu. S tím přichází i sjednocení naší značky a nový vizuál. To celé podtrhuje nový koncept, který je mnohem transparentnější k novým aktivitám. Podívejte se, co všechno je u nás nové a co nás k tomu přivedlo.
Hlavní vizí Honzy Laibla a Petra Bernadiče je kultivovat obchodníky, a tak se rozhodli zjistit, jak na tom nyní trh je. Honza s Petrem na tato téma měli desítky hodin hovorů s klienty, kdy zjišťovali více do hloubky, co aktuálně firmy v obchodě řeší, jak se jejich práce mění, jaké jsou primární nedostatky a jejich problémy, a to i s ohledem na nynější situaci covidu. Všechna tato fakta nás přivedla na myšlenku rebrandingu, se kterou přišla i tvorba nových workshopů, materiálů, forem spoluprací a celkové upravení naší nabídky služeb.
Nově jsme uveřejnili formu dlouhodobé spolupráce, kterou praktikujeme několik let, ale teprve teď máme dovoleno prezentovat výsledky klientů. Mnohem více a aktivněji vstupujeme do vzdělávání a testování pracovníků v terénu a do celých firem, což právě definuje forma dlouhodobé spolupráce. Obchod je složitý obor a my se na něj chtěli podívat co nejvíce ze široka a skrze co nejvíce oborů, abychom mohli pomoci i specifickým firmám. Do naší nabídky služeb se tak promítají potřeby aktuálního trhu a nabídka se postupně rozrůstá. S rozšířením našich služeb se rozrůstá i náš tým specialistů, kteří jsou i nadále lidé z terénu s dlouholetými zkušenostmi a výsledky.
Možná si říkáte, proč zrovna název Každý Prodává? Kultura prodeje není v České republice úplně nejlepší. Když se podíváme zpět do historie, není se vlastně ani čemu divit, že se na obchod lidé často dívají negativně. My se rozhodli, že s tím něco uděláme a vrátíme do obchodu prestiž a hlavně etické chování. A nejen do obchodu. Protože každý z nás v podstatě něco prodává ve svém životě. Minimálně své myšlenky a názory. A tuto myšlenku jsme se rozhodli dostat k lidem. Právě teď vám ji “prodáváme”. Logo je pak zakončení celé finalizace naší nové strategie, která stojí na pevných základech toho, co jsme roky budovali.
Logo má 4 vrcholy, které znázorňují 4 pilíře značky, tedy výsledky, know how, srozumitelnost a motivaci, a zároveň 4 specialisty, kteří byli u zrodu Každý Prodává a byli tu od začátku Školícího centra Jana Laibla. Logo také ukazuje, že se jedná o propojení lidí, týmu a energie, která je mezi námi.
Během několika workshopů, kterých se účastnil stratég, interní marketér a majitelé firmy, se postupně formovala nová strategie, která podtrhuje nový brand Každý Prodává a to kdo jsme. Specialisté na obchod, kteří přináší výsledky. Na celém rebrandingu pracovalo několik specialistů. Největší zásluha patří stratégovi a UX designerovi Janu Kvasničkovi, interní marketérce Lucii Syrové, Petrovi Jančárkovi za ztvárnění hodnot a pilířů značky do loga, Rustemovi Davletshinovi za web development a samotným majitelům za jejich maximální nasazení při tvorbě nové značky.